• blåbär02

Bidrottningsgele!?!?!?

blåbär02 skrev 2011-04-13 19:13:10 följande:
    Håller tummarna för mig med ;) ingen mens än så länge.. =) så jag håller tummarna!
  • blåbär02
    Damdam skrev 2011-04-15 16:23:51 följande:
    Det hade inte jag heller. Var ett plus. Har inte riktigt några symptom ännu. Ska du testa eller väntar du? Spännande =)
    Mensen kom i förmiddags... =/

Grattis till plusset!! :)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-04-16 18:58:28 följande:
    Nej så tråkigt! Och vad tradigt att den är så sen! =(  Ska ni köra en månad till eller ni prövar annat?
    Ja, den är nästan alltid 3-4 dagar sen, så det såklart att man börjar tänka liksom.. =(

Suck.
    Vi ska inte köra med BDG denna månad. Jag har några ÄL stickor kvar som jag ska köra på, annars inget.
    Ska försöka att inte tänka på det så mycket heller. Fast det är lite svårt, vi vill ju så gärna få ett plus snart...
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-04-17 13:01:09 följande
    Precis, man vill ju så gärna! =/
    ja man vill ju så gärna de.. ;) men snaart är det våran tur! =)
  • blåbär02
    AMWDDZ skrev 2011-04-28 21:58:06 följande:
    Jag äter glandin tabletterna och det har gjort att min menscykel har kortats ner från 37 dagar til 28 dagar, vilket är väldigt positivt.

Jag vill verkligen försöka bli gravid igen och har köpt hem ägglossningsstickor från clearblue digital, den visar
    när du ska få din ägglossning... Jag ska pröva den snart när det börjar närma sig och då ska jag se om jag får se en glad gubbe på teststickan..

Är det några fler av er som har testat denna produkt och tyckt att den stämmer??

Med tanke på hur mkt hela kittet kostar så borde den ändå vara någorlunda bra ändå.

Vilka ska satsa på att få barn i maj?
    jag har inte testat clearblue, men ett annat märke =) men denna månad har jag för tusan glömt bort det.. =P haha.
    har ÄL nu så jag (vi) satsar på bebbe nu. Nu är det fasen vår tur...!!
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-05-02 17:54:09 följande:
    Hur går det för alla? =)

Har precis haft ÄL =) Och denna månad tog jag en paus från Bidrottningelen.
    Får se om jag ska pröva igen senare, men nu under sommaren ska jag försöka
    att inte tänka på det så mycket, även om det är svårt. Tycker alla bekanta blir med barn...
    Men det ska bli vår tur snart!
    Fick förrästen svar på cellprovet och det såg mycket bra ut! =) Skönt!

Hur går det själv? =) Du äter inte heller BDG denna månad va..?
  • blåbär02
    Jessica08 skrev 2011-05-03 11:27:03 följande:
    Har inte vart inne på ett tag men tant röd dök självklart upp :( så nu är det en lång väntan till nästa bim.. Men det är bara att ta nya tag..
    åh vad tråkit... jag vet hur det känns.. =/ så himla tråkit...! *suck*
  • blåbär02
    jottes skrev 2011-05-06 15:28:56 följande:
    Ja det hoppas jag verkligen! haha :D
    Hur gååår det för er? jag vill höra braa nyheter!
    jag vill också har lite bra nyheter i detta regndeppväder... =)
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?