• blåbär02

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-02-13 20:32:47 följande:
    Ni får har sex varannan dag nu veckan som kommer och sen veckan där efter så ni vet att ni prickat in det.

För det låter konstigt om jag ska vara ärlig. För du fick ju mens någon dag efter mej ju så du borde ligga på samma datum. =S

Du vet inte hur man håller koll på slemmet..eller ja sekretet som kommer vid ÄL? 
    Ja vi får väl göra det helt enkelt =)

Ja det låter jätte knasigt... Förstår inte riktigt, men men. Hoppas att BDG gör att jag märker av ägglossningen iaf =)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-14 09:45:01 följande:
    Jag tror vi lär märka ÄL. 
    Vi hade sex igår, första ggn efter mensen nu, och efteråt ömmade det i äggledarna typ...? Och det har det aldrig gjort innan kan jag ju säga! =D 
    Oj, spännande!! :) Håller tummarna!
    Vi hade också sex igår, men jag känner inget spec. Men jag tror inte att jag har ägglossning rikitgt än..
  • blåbär02
    Cissi87 skrev 2011-02-14 11:28:32 följande:
    Oh va roligt. åller tummarna för er! =)
    Tack snälla! Jag håller också tummarna för alla här inne! ;)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-14 11:38:41 följande:
    Usch, det är ju inget man ska behöva vänja sig vid. Men förstår din tanke.
    Oj då, ja då får vi hoppas att ni plussar snart då!

Håller tummar och tår för alla här inne!

Mellan den 5 - 15 Mars borde väl dom flesta här ha sin BMI..Så det börjar ju närma sig med storm steg ändå! =) 
    Ja om en månad kanske fler av oss äntligen har plussat?! =)
    Verkligen hur kul som hellst.
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-15 12:10:50 följande:
    Hur är det för alla nu?  Hur många har ni ätit? 
    känner ni av något?

Tror ni ÄL kommer tidigare än vanligt?

För mej: Äggledarna ömmar redan nu, det brukar bara göra det dagarna innan ÄL. Så det är ju mkt möjligt att ÄL kommer tidigare eller så känner jag bara av det tidigare än innan.

Jag har nu ätit 10 kapslar.

Jag känner inget spec =/ Enligt FL ska jag ha ägglossning idag (1 vecka efter mens = konstigt) men vi får, som du skrev, ha sex varannan dag ungefär i två veckor så hoppas jag att det tar sig =)

Jag har tagit 6 kapslar.
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-15 14:01:59 följande:
    Okej! =)
    Vi börjar idag med att köra varannan dag och gör det fram till nästa helg! =D

Hänger på där! ;) Alltså inte med er, utan vi kör här hemma så kör ni hos er =p
    Bara det att på söndag kommer svärföräldrarna hit... En vecka ska dom vara här... Hm..
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-15 16:54:44 följande:
    Hahah, ja det är bäst vi gör det för oss själva ;D

Ähh, det går nog ändå. Dom vet ju förhoppningsvis om att ni har sex. ;)
    Annars får ni ta bilen och köra ut i skogen eller något..Lite lek och skoj kanske påverkar ;) 
    Jo, jag vet att dom vet att vi har sex, men dom vet också (tack vare min sambo som inte kan hålla tyst =P)
    att vi försöker bli med barn och då känner jag sån press, spec när dom är här liksom. Aja..
    Skogen kan ju vara kul, spec med all snö vi har här uppe :P haha.
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-15 17:44:12 följande:
    Haha, skvallrade han..Haha! karlar! ;)

Känn inte dej pressad. Det ska gå på lika villkor och alla ska vara nöjda och glada. =)
    Haha, lite äventyr skadar aldrig ;) 

Ni gör så gott ni kan. =) 
    Jo, han gjorde ju de.. Fast jag hellst inte ville. Svärmor och svägerska tjatar ju en del...
    Blir så pressad då, men det ska nog gå ändå. Får försöka strunta i dom helt enkelt =)
  • blåbär02
    lok14 skrev 2011-02-15 18:37:54 följande:
    Man får försöka vara tysta

Åh jag hoppas det går bra för er som börjat med kapslarna! :)
    Tack det hoppas jag med =D så spännande att de om det verklige fungerar!!
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-15 20:20:49 följande:
    Ja, det är ju därför man håller det hemligt. 
    Min syter vet ingenting men flera ggn frågor hon om vi inte ska börja snart. Det känns jobbigt. =/
    Men man får ta det med en klack spark! =) 
    ja men eller hur? orka pressen!
    Man funderar ju och tänker så mycket ändå när mensen kommer, då behöver man ju verkligen inte
    någon som tjatar och hellst inte svärmor och svägerska =p haha.
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?