Bidrottningsgele!?!?!?
Hallo brudar, hur går det med bebisverkstan?
Jag har BIM 25:e, alltså om tio dagar. Hoppas att den inte kommer bara.. =/
Hallo brudar, hur går det med bebisverkstan?
Jag har BIM 25:e, alltså om tio dagar. Hoppas att den inte kommer bara.. =/
Idag eller imorgon borde mensen dyka upp, men jag har inga "menssymtom" men inte heller några "gravidsymtom" så det är väl som vanligt ... Jag önskar så mycket att vi ska plussa, att mensen håller sig borta med flit.
Morr!
Då vi var borta sist jag fick mens så började jag inte med BDG igen, men har några kapslar kvar som
jag ska köra på denna månad :) Så får jag köpa nya när jag är i stan nästan gång.
Hur går det för er tjejer? :)
Har ni en bra sommar?
Ingen mens här än.. =/
Men den kommer.. Det vet jag. Låter lite neggo, jag vet, men den kommer ju alltid...
Suck.
Men på't igen bara!
Blä blä blä.
Hatar denna väntan.. =/ Min är inte här än...=S
Men den kommer säkert idag, precis innan vi ska bada...Morr.
MEN MORR!
Min mens kom NU! Jag visste det . Vi ska bada i badtunnan ikväll med vänner och den jäkla mensen kommer.. Jag visste det!! MORR!
Aja, in med en tampong, börja med BDG ikväll och på't igen!
Fan!
(sorry, blev lite upprörd..=P)
Hej tjejer!
Hur går det för er!?
Här går det lite segt. Åkte på en svampinfektion som jag precis blivit av med, och under tiden
kände jag inte direkt för sex.. Och nu är vi på semester hos svärföräldrarna med bröllop och grejer i helgen,
men jag hoppas vi har tid att sexa lite för ÄL borde komma i början på veckan! =)
Kör inte med någon BDG denna månad heller, kom inte iväg till stan =P
Kör ni alla BDG, eller testar ni lite olika..?!
Den jäkla mensen kom i förrgår. Suck.
När blir det vår tur...?! =(
Jag och sambon pratade häromdagen om att vi ska till en läkare (eller vem pratar man med, barnmorska kanske..?) om att det inte går att bli gravida. Nu har vi försökt i ett år och inte skyddat oss sen juni 2010 så det är väl dags att kolla upp...
Jag tror ju absolut att det är jag som inte "kan" just nu. Har en del extra kilo jag måste bli av med, så det är nog därför. Men är det någt annat är det ju bäst att få reda på det nu...
Hur går det för er tjejer?
Nu sitter jag och väntar på samtal från Kvinnokliniken.
Vi har nu försökt i ett år och hoppas vi ska få lite hjälp på traven.
Eller vi ska iaf kolla upp så att vi är friska!
Håller tummarna!