Yarrow skrev 2011-02-11 11:59:52 följande:
Vilken rolig tråd! Jag kan nog bidra med några knäppisar :)
När jag var 18 år träffade jag en kille via nätet. Vi hade inte pratat så länge och även om han inte hade visat bild på sig gick jag med på att ta en fika för jag hade tråkigt. Haha.
Han var kort och tjock, kunde inte vara mer än 160 cm, jag är 167 och hade dagen i ära klackar på 10 cm också. Killen hade en trevlig tutthöjd när vi träffades i alla fall. haha
Det knäppa var ju itne att han var kort utan att efter dejten så trodde jag att det var rätt uppenbart att det inte klickade. Vi avslutade med ett "det va kul att ses" och sen va det klart. Trodde jag.
På kvällen börjar smsen rulla in. Jag svarar kort och tänte att han tröttnar nog. Dagen efter börjar han ringa i stället. Jag svarar inte, kändes pinsamt bara. Sen skickar han ett sms där han skriver att han har bjudit in hela släkten på middag till helgen och vill att jag ska komma så att han kan presentera sin nya flickvän.
Jösses, då ringde jag honom och förklarade snällt att jag inte var intresserad. Stackarn.
Träffade en annan kille vi nätet för några år sedan. jag hade sett massor med bilder på honom och han verkade ganska söt. Vi bestämde att vi skulle ses hemma hos mig och kolla på film en kväll. När han dyker upp så visar det sig att han efter en operation inte har några muskler i underlöppen, haha, Alltså, det va ju synd om honom och så men man tycker ju att det är en grej man berättar för sin dejt kanske?
Då kommer jag på att alla bilder som jag sett på honom har han något för läppen.. Ett ölglas, en halsduk eller något sånt. Hahaha.
Jag bestämde mig i alla fall att inte vara så utseendefixerad utan gav honom en chans. Vi träffades några gånger och valde en kväll att fullborda vår lilla förälskelse. Hahahaha, det va det värsta jag någonsin varit med om utan att gå in på detaljer.
Vi hörde inte mer efter det, jag tror han tyckte att dt var lite pinsamt. Några månader senare tar han kontakt med mig igen och frågar om vi ska ses och ha lite trevligt. Påminde honom lite snällt att det ju inte -gick- så bra förra gången varpå han säger " Ja, men jag hade ju precis runkat innan vi träffades då".
Trodde jag skulle smälla av.
Och det var bara två historier.
Det är tur att denna tråden inte heter "Mina konstiga/roliga one-night-stands"..