• Anonym (Bernard & Bianca)

Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)

ja, ngn som har varit på en riktig katastrofdejt?

Jag själv kommer ihåg ett när jag var med en kille som jag var jätteförälskad i. Trots att jag var så kär så skulle jag låtsas om som att jag inte brydde mig om honom. Jättedumt men var så osäker. T ex när han tog min hand, så istället för att ryckas med av stunden sa jag att han hade korta fingrar och tog bort handen.. Fortsatte med den stilen hela kvällen att  jag i slutet satt och gäspa jättemkt och till slut låtsades somna.. haha. Blev inget mer med den killen..

• Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)
  • Anonym (nja)

Katastrof vet jag inte om den blev, men nu sist, för ett par veckor sedan träffade jag en man för första gången.
    Han lät helt perfekt på sms och såg riktigt bra ut på bilden.

Jag var jättenervös för att träffa honom för det kändes som att det verkligen skulle bli nånting bra den här gången!

Men när vi träffades pratade han bara om sjukdomar i sin familj, och hur osams dom kan vara och gud vet allt.
    Bilden stämde inte heller på en fläck, så det var plågsamma 1,5 timme.. Allra helst när det kändes som att han närmade mig i soffan och hade väntat sig något mer.

Blä! Snacka om skönt det var att komma hem den kvällen.

• Veritas18

Dejtade en kille en gång. Han va jättehungrig och ville äta innan bion. Jag hade ingen lust alls men bestämde mig för att ta nåt litet, mest för att göra honom sällskap.
    När vi väl skulle beställa så säger han "men du måste prova det här och det här" slutade med att vi hade massa mat på bordet. Han åt upp allt typ.
    När notan väl kommer så säger han "jag tycker att vi ska dela"
    Servitören kollade konstigt på honom och jag blev fan arg!
    Har inga problem med att dela men jag åt inte ens hälften + att jag hade sagt innan att jag inte va hungrig.
    Så kag fick betala för hela hans mat praktiskt taget.

• Anonym

Det här hände i tonåren  och jag hade precis fått tandställning och kände mig extremt ful i den.

Samma dag så bjöd en kille jag var intresserad av ut mig på middag och jag hade så oerhört ont i hela munnen av den här jobbiga tandställningen. Kunde knappt prata, verkligen inte le och absolut INTE äta. Han tyckte nog att jag betedde mig jättekonstig men vi fortsatte dejta efter det i alla fall Flört

Anonym (nja) skrev 2011-02-04 22:38:46 följande:
    Katastrof vet jag inte om den blev, men nu sist, för ett par veckor sedan träffade jag en man för första gången.
    Han lät helt perfekt på sms och såg riktigt bra ut på bilden.

Jag var jättenervös för att träffa honom för det kändes som att det verkligen skulle bli nånting bra den här gången!

Men när vi träffades pratade han bara om sjukdomar i sin familj, och hur osams dom kan vara och gud vet allt.
    Bilden stämde inte heller på en fläck, så det var plågsamma 1,5 timme.. Allra helst när det kändes som att han närmade mig i soffan och hade väntat sig något mer.

Blä! Snacka om skönt det var att komma hem den kvällen.

haha..! störande med folk som sätter ut bilder på internet och sen visar sig se helt annolrunda ut. trodde de inte att man skulle komma på bluffen eller?

Veritas18 skrev 2011-02-04 22:48:48 följande:
    Dejtade en kille en gång. Han va jättehungrig och ville äta innan bion. Jag hade ingen lust alls men bestämde mig för att ta nåt litet, mest för att göra honom sällskap.
    När vi väl skulle beställa så säger han "men du måste prova det här och det här" slutade med att vi hade massa mat på bordet. Han åt upp allt typ.
    När notan väl kommer så säger han "jag tycker att vi ska dela"
    Servitören kollade konstigt på honom och jag blev fan arg!
    Har inga problem med att dela men jag åt inte ens hälften + att jag hade sagt innan att jag inte va hungrig.
    Så kag fick betala för hela hans mat praktiskt taget.
    Haha.. vilket matvrak. usch snåla killar på dejter är fan det värsta. Var med en kille (som förövrigt bodde ute i Djursholm!!) och skulle äta i en kiosk. Han sa på en gång att han knappt hade några pengar. Men han ville väl bjuda mig, minns inte riktigt hur det var men sluta med att han tog en öl till sig själv och jag fick ett glas vatten. Snåljåp..
    Anonym skrev 2011-02-04 22:55:46 följande:
    Det här hände i tonåren  och jag hade precis fått tandställning och kände mig extremt ful i den.

Samma dag så bjöd en kille jag var intresserad av ut mig på middag och jag hade så oerhört ont i hela munnen av den här jobbiga tandställningen. Kunde knappt prata, verkligen inte le och absolut INTE äta. Han tyckte nog att jag betedde mig jättekonstig men vi fortsatte dejta efter det i alla fall Flört
    Jag har själv haft tandställning Skrattande fast tyvärr inge roligt dejtminne fårn det. Undvek nog killar så mycket som möjligt då.. haha
  • sotnos1

Min första dejt jag hade var när jag var 17år. Jag tyckte han var dö läcker och vi hade pratat massa i telefon innan vår träff. Under telefonsamtalen var han mkt intresserad av mina katter. Så under ett helt telefonsamtal pratat vi om mina katter. Jag tänkte inte så mkt på det utan tänkte väl att han visar sitt intresse till mig. Iaf så möttes vi upp för en fika. Vi satte oss ned för att dricka vårt kaffe och han började fråga mig om jag hade djur? Öh aa katter.. Och så började han fråga ur mig om ras, ålder..ja Gud vet vad, iaf saker som vi hade pratat om i telefon. Tiden gick och snacket var fortfarande om mina katter! Intresset försvann ganska så snabbt och jag minns att jag satt och tänkte på annat medans han babbla på om olika katthistorier. Haha

• Anonym

Usch... en kille bjöd ut mig på fin restaurang i Stockholm. Han var noga med att vi fick rätt vin, såg till att allt var perfekt. Efter middagen åkte vi till hans hotell. Kände honom sedan tidigare, ytligt, hans job krävde resor. Han försökte få igång mig på hotellrummet men jag var inte intresserad. Han kläckte då den underbara kommentaren: "!Men jag har ju betalat massor för middagen..." Rullgardin ner och taxi hem. Det var det sista jag såg av honom eye to eye.

• Lestat

+ Dejtat en tjej som berättade efter 30 minuter att hon inte var självmordsbenägen mer...

+ Dejtat en tjej som sa att hon hade en obotlig sjukdom...

+ Dejtat en tjej som beskrev sig själv som en "nätt" tjej, i själva verket var hon grovt överviktig...

+ Dejtat en tjej som slängde av sig kläderna så fort honom kom hem, jag trodde vi skulle fika...

+ Dejtat en tjej som inte gillade snälla killar...

+ Dejtat en tjej som inte hade ögonbryn och klädde sig som om det var år 1983...

+ Dejtat en tjej som gick läkarutbildning och som hela tiden ville vet hur stor penis jag hade...

+ Dejtat en tjej som inte hade tvättat håret på 15 år...

+ Dejtat en tjej som inte berättade att hon hade katter trots att jag sagt att jag var allergisk mot pälsdjur...

+ Dejtat en tjej som blev fly förbannad för att jag inte ville ta hennes oskuld...

... men den knäppaste dejten jag någonsin varit på var med en tjej som hade varit ett idrottsproffs. Jag tog med henne på en romantisk båttur över till Danmark, vi gick på museum och hade trevligt, trodde jag. Helt
    plötsligt tog hon fram telefonen och ringde en kompis i Sverige och bad honom beställa pizza, för hon skulle hem inom en timme (?) 

• Lestat

Tjejer som inte vill att man ska bjuda dem är inte så kul heller, där står man med långt ansikte fast man bara ville vara shysst...

Svar på tråden Roliga dejt-minnen (katastrofdejter)