Anonym (utskällning) skrev 2011-04-12 15:45:13 följande:
Detta var verkligen pinsamt..
Via ett forum som nu inte längre existerar tog en kille kontakt med mig, han hade sett mig hos gemensamma bekanta några år tidigare men inget hade hänt då, men så när han hittade mig där på nätet så tog han kontakt med mig... Vi mailade, smsade och ringde och sedan ville ju jag träffa honom, för jag hade inget minne av att ha sett honom på riktigt någon gång...
Han bodde då fortfarande hos föräldrarna (20 år gammal) och hans mamma såg väl honom som sin lille pojke fortfarande för hon tyckte vi skulle träffas hemma hos dem första gången tillsammans med hans familj, men jag var inte intresserad av att bli presenterad för familjen när jag inte ens visste vad jag tyckte om honom, sådant kan ju förändras när man väl ses på riktigt efter kontakt via telefon och internet.
Så en onsdag när jag slutat jobba tidigt så ringde jag och talade om för honom att jag skulle köra in till den stad där han jobbade och träffa honom efter jobbet. Jag gjorde mig lite lagom fin och körde iväg.
Han kom fram till min bil och var så blyg att han knappt vågade titta på mig och frågade om vi skulle dricka kaffe någonstans. Visst, kunde vara trevligt tyckte jag. Hans romantiska förslag var att vi skulle köra till IKEA och fika... hmm.. nåväl, jag körde efter hans bil dit och han köpte varsin cola och sen satte vi oss i hans bil och sa kanske 2 ord på 15 minuter... Tillslut beslöt vi oss för att ta en sväng inne på IKEA och han höll sig på ca.2 meters avstånd från mig och bara sneglade på mig då och då och jag undrade vad det var för typ jag stött på.
Sedan när vi var påväg tillbaka till bilarna så ringde hans mamma och var såååå arg för att han inte kommit hem i tid och när hon fick veta att han var med mig så skulle den planerade middagen med efterföljande bowling hemma hos dem INTE bli av.
Jag blev så arg, så fruktansvärt arg att jag skällde ut honom så håret stod rakt bakåt och talade om att jag ville inte ha en karl som höll mamma i kjolkanten och dansade efter hennes pipa, ville han ha mig fick han ta och flytta hemifrån först, sedan kunde han höra av sig om han ville... Stackars kille... till saken kan tilläggas att jag hade PMS just då och brukar då vara extra lättantändlig...
Han tittade ner i marken och sa lågt: "Du tror väl inte, att jag inte tycker om dig?" Hjärtat smälte så klart som smör i solsken men jag var för stolt för att försöka be om ursäkt utan fnös bara: "Jag vet inte!"
Sedan skilldes vi åt i rasande fart...
Två månader senare gifte vi oss...

och har nu varit gifta i 4 år... Men hur försoningen gick till är ju en annan historia...
Nej men nu måste du berätta hur det gick till när ni blev ett par och gifte er så snabbt inpå! Blev ju jättenyfiken haha