• anettef

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

10 funkar!

Var i centrum ska vi mötas?

• anettef

Klart det går bra! Var ses vi alla?

• anettef

Det låter bra! Ska vi säga 10:40 utanför hm? Så kan vi hålla telekontakt om det blir sent på BVC.

• anettef

Jag kan kanske ses! Har lite strul med förskolan bara så vet inte hur det bli med stora killen i veckan. Annars har jag inget inplanerat förutom ons innan lunch.

• anettef
    Nadia1 skrev 2011-09-12 17:52:30 följande:
    Hej
    Skulle gärna ses men åker till polen imorgon bitti och är borta i två veckor. Men ses gärna när jag kommer tillbaka.

Är vääääldigt nervös inför resan, speciellt då saga har blivit så otroligt gnällig, inget fungerar längre stunder, sover dåligt. Allt efter vaccinationen i torsdag. Är det någon som varit med om likande och  vet hur länge det håller i sig?
    Nu har du ju redan åkt, så jag hoppas att allt har gått bra med flyget och så!
    För Elsie gick besvären över på nån dag så jag tror inte det bör hålla i sig jättelänge. Går nog över snart ska du se!
  • anettef

Fredag har jag storkillen hemma från dagis så jag kan bara om vi är i lekpark eller nåt liknande. Han blir lätt rastlös

• anettef

Hej hå, hur känner ni för imorgon?

• anettef
    Hanniz84 skrev 2011-09-15 12:15:22 följande:
    vi kan väl ta oss till gropen eller nåt om det är fint väder så kan han röja runt där!
    kan ju ta med nån fika eller så..

Låter bra! Följer Isa med?

HeddaSophie skrev 2011-09-15 12:59:28 följande:
    Vad är gropen och var ligger det?

Om du tänker dig mellan hållplatserna Haninge centum och Söderbymalmsskolan, där finns det en stor grop som inte går att missa. Bakom den finns en lekplats :) Annars kan vi ju mötas upp nånstans innan? 

denimbee skrev 2011-09-15 13:48:41 följande:
    ja gropen blir bra i så fall, skall försöka hänga med en stund. är det dåligt väder så varför inte lekvegas?

Kollade smhi och det skulle bli helt ok väder imorgon. Men annars funkar ju lekvegas det med!

• anettef

Ja, vi kan ju säga 11 vid entrén mot bussarna preliminärt, så får vi se hur vädret blir imorgon :)

• anettef

Har ett gäng färdiga kanelbullar i frysen som jag kan ta med! Har en mellanstor termos till kaffe också. Det får plats i vagnen så det blir inte bökigt för oss.

Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)