Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)
Vilka kan imorgon förresten?
Vilka kan imorgon förresten?
Vi kanske kan vara vid nån lekplats då, så får hon leka av sig samtidigt? Jag har inte superkoll här runtom, så vi kanske kan mötas upp där utanför och gå tillsammans?
Jo, det kanske blir det. Vi får bestämma nån annan dag då! Jag har inget speciellt inbokat nästa vecka förutom nån bvc-koll. Cornelis har ledigt från dagis från och med då så vi hittar gärna på nåt i nån lekpark om någon vill?
Hej hej! Någon som vill träffas nån dag denna eller nästa vecka? :)
Imorgon passar mig fint. Var ska vi ses, och när? Har Cornelis mellan 9-14 på dagis, så nångång efter 9 i alla fall :)
Min stora pojke är 4,5 år och lillasyster är 3 mån :)
Nadia1 - ja, det är dom ju :) Min är född 17 maj, så hon är 3 på pricken. Vore kul att ses nån dag. När passar dig?
Imorgon kanske? Vi bor i handen, men Farsta är ju mittemellan, så kanske där?Anette heter jag förresten, är 23 år. Hur gammal är du?
Tänkte helt galet, tänkte på tallkrogen. Vet inte hur lätt det är att ta sig till Farsta nu när er linje är nere. Var passar det att ses?
Det blir super! Vilken tid passar bra för er? Jag har stora killen på dagis (i haninge) till kl 14, så jag kan inte allt för sent bara.