• svalsta

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

Hej är en 87:a som är mamma till en 10 månaders tjej (Klara)
    bor i Stureby som ligger i Enskede. Dock håller vi på säljer lägenheten nu och planerar flytta (Vendelseö/Haninge hållet)

Vill träffa andra mammor i mitt område, helst södra sidan av sthlm! =)

Är trött på alla trådar man skriver i, där andra också vill träffa andra mammor, men de känns som de flesta trådar spårar ur och ingen träffas ändå?

De flesta mammakompisar jag har, ska börja jobba nu i vår (då deras sambos ska ta över föräldrarledigheten)
    Känns som de kommer bli ganska ensamt då ja ska vara hemma till hösten 2011

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)
  • Yozefeehn

Hej !

Jag bor i Haninge, V endelsömalm. Vart har i vendelsö/haninge har vi planer /eller kanske redan flyttat till ?

Jag har en dotter som blir 3 månader ni i helgen..

• maddikken

Halloj Jag är en 87a också och har en son som också han blir tre månader i helgen. Jag bor i farsta men kollar lite på hus i haninge. När ska vi ses då tjejer?

• svalsta

Heej ! Trevligt och roligt med svar! Ja.. kan vi inte styra upp en träff nästa vecka vore skoj! =) =)

• Yozefeehn

Absolut, det vore super skoj!

Jag kan inte på måndag eller onsdag.. alla andra dagar fungerar!
    Vart och när? Flört

• maddikken

Det ska bli skojj, Nästa vecka har jag ganska mycket, Men på tisdag från kl 12 kan jag? (typiskt nog kunde jag ju de dagar som sockerbit inte kunde :p ) Funkar det för er?

• maddikken

Jag kan också ta mig dit det passar er, men kanske haninge centrum Skulle passa?

• maddikken

Vi kan väl säga kl 13 kan vi säga utanför name it, jag inboxar mitt nummer så vi får tag i varann:)

Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)