• svalsta

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

Hej är en 87:a som är mamma till en 10 månaders tjej (Klara)
    bor i Stureby som ligger i Enskede. Dock håller vi på säljer lägenheten nu och planerar flytta (Vendelseö/Haninge hållet)

Vill träffa andra mammor i mitt område, helst södra sidan av sthlm! =)

Är trött på alla trådar man skriver i, där andra också vill träffa andra mammor, men de känns som de flesta trådar spårar ur och ingen träffas ändå?

De flesta mammakompisar jag har, ska börja jobba nu i vår (då deras sambos ska ta över föräldrarledigheten)
    Känns som de kommer bli ganska ensamt då ja ska vara hemma till hösten 2011

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)
  • anettef

Hej hå, hur känner ni för imorgon?

• Hanniz84
    anettef skrev 2011-09-15 11:04:11 följande:
    Hej hå, hur känner ni för imorgon?
    vi kan väl ta oss till gropen eller nåt om det är fint väder så kan han röja runt där!
    kan ju ta med nån fika eller så..
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • denimbee

ja gropen blir bra i så fall, skall försöka hänga med en stund. är det dåligt väder så varför inte lekvegas?

• anettef
    Hanniz84 skrev 2011-09-15 12:15:22 följande:
    vi kan väl ta oss till gropen eller nåt om det är fint väder så kan han röja runt där!
    kan ju ta med nån fika eller så..

Låter bra! Följer Isa med?

HeddaSophie skrev 2011-09-15 12:59:28 följande:
    Vad är gropen och var ligger det?

Om du tänker dig mellan hållplatserna Haninge centum och Söderbymalmsskolan, där finns det en stor grop som inte går att missa. Bakom den finns en lekplats :) Annars kan vi ju mötas upp nånstans innan? 

denimbee skrev 2011-09-15 13:48:41 följande:
    ja gropen blir bra i så fall, skall försöka hänga med en stund. är det dåligt väder så varför inte lekvegas?

Kollade smhi och det skulle bli helt ok väder imorgon. Men annars funkar ju lekvegas det med!

• Hanniz84
    anettef skrev 2011-09-15 14:17:19 följande:

Om du tänker dig mellan hållplatserna Haninge centum och Söderbymalmsskolan, där finns det en stor grop som inte går att missa. Bakom den finns en lekplats :) Annars kan vi ju mötas upp nånstans innan? 

Kollade smhi och det skulle bli helt ok väder imorgon. Men annars funkar ju lekvegas det med!

lekvegas funkar för oss om det är dåligt väder!
    vilken tid ska vi säga att vi ses? 11?
    så hinner vi ju in här o bestämma var vi ses också beroende på väder....

vi kan ju mötas upp vid centrum och gå tillsammans till gropen
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • anettef

Ja, vi kan ju säga 11 vid entrén mot bussarna preliminärt, så får vi se hur vädret blir imorgon :)

• Hanniz84
    anettef skrev 2011-09-15 14:17:19 följande:

nej, hon är på dagis

kl 11 vid "bussentrén" ... ses imorrn!
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • denimbee

ser ut att bli fint väder idag! så gropen blir nog perfekt! tänkte ni ta med något att äta eller hur har ni tänkt?

• anettef

Har ett gäng färdiga kanelbullar i frysen som jag kan ta med! Har en mellanstor termos till kaffe också. Det får plats i vagnen så det blir inte bökigt för oss.

• Hanniz84

Jag har oxå bullar jag kan ta med, ni får gärna smaka :) annars tar jag nog bara nån macka med mej!

Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)