• svalsta

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

Hej är en 87:a som är mamma till en 10 månaders tjej (Klara)
    bor i Stureby som ligger i Enskede. Dock håller vi på säljer lägenheten nu och planerar flytta (Vendelseö/Haninge hållet)

Vill träffa andra mammor i mitt område, helst södra sidan av sthlm! =)

Är trött på alla trådar man skriver i, där andra också vill träffa andra mammor, men de känns som de flesta trådar spårar ur och ingen träffas ändå?

De flesta mammakompisar jag har, ska börja jobba nu i vår (då deras sambos ska ta över föräldrarledigheten)
    Känns som de kommer bli ganska ensamt då ja ska vara hemma till hösten 2011

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)
  • Hanniz84

Min Isa är 2år, och Leo drygt 5månader.

• anettef

10 blir bra här med! Tar du bussen Johanna? Isåfall kan vi ta samma ju! Jag lämnar också kl 9-nånstans.

• Hanniz84
    anettef skrev 2011-08-18 11:48:27 följande:
    10 blir bra här med! Tar du bussen Johanna? Isåfall kan vi ta samma ju! Jag lämnar också kl 9-nånstans.
    ja, det kan jag göra
    brukar inte åka bussen, men roligare med sällskap!
    ska vi mötas nere vid handen terminalen o gå på då? så vi säkert får plats med vagnarna... vid centrum kan det ju stå flera..
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • denimbee

sambon har semester denna vecka, men om vi inte skall göra något så kanske vi också hänger på! jag kan messa om det i så fall!

• anettef

Ah, juste! Det tänkte jag inte ens på, jag tänkte hoppa på vid Cornelis dagis. Men som du säger, det är ju säkrare om vi åker från terminalen. Såg att 830 går 9:27, så vi kan ju ses vid busshållplatsen bara?

• Hanniz84
    denimbee skrev 2011-08-18 12:16:03 följande:
    sambon har semester denna vecka, men om vi inte skall göra något så kanske vi också hänger på! jag kan messa om det i så fall!
    gör det! så vet vi om vi ska vänta på dej vid bussen

anette: ja, det blir bra det.. ses imorrn!
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Empiiis

Åh får jag hoppa in här?
    Skriv mycket i många trådar men när man väl är det dyker ingen anna upp och sen ser man at de skrivit 10min innan man ska mötas att nej tyvärr vi kan inte. Så irriterande!

Ganska långtråkigt att bara vara hemma och göra ingenting.
    Heter iaf Emma är 21 år bor i huddinge med min sambo (snart man) och våran dotter Greta på 6mån(27e) augusti.    

• Hanniz84
    Empiiis skrev 2011-08-18 12:25:02 följande:
    Åh får jag hoppa in här?
    Skriv mycket i många trådar men när man väl är det dyker ingen anna upp och sen ser man at de skrivit 10min innan man ska mötas att nej tyvärr vi kan inte. Så irriterande!

Ganska långtråkigt att bara vara hemma och göra ingenting.
    Heter iaf Emma är 21 år bor i huddinge med min sambo (snart man) och våran dotter Greta på 6mån(27e) augusti.    
    självklart!

åå, ska ni gifta er?

kan du hänga med imorrn?
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • anettef

Välkommen Empiiis! :)

Hakar du också på imorgon?

Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)