• svalsta

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

Hej är en 87:a som är mamma till en 10 månaders tjej (Klara)
    bor i Stureby som ligger i Enskede. Dock håller vi på säljer lägenheten nu och planerar flytta (Vendelseö/Haninge hållet)

Vill träffa andra mammor i mitt område, helst södra sidan av sthlm! =)

Är trött på alla trådar man skriver i, där andra också vill träffa andra mammor, men de känns som de flesta trådar spårar ur och ingen träffas ändå?

De flesta mammakompisar jag har, ska börja jobba nu i vår (då deras sambos ska ta över föräldrarledigheten)
    Känns som de kommer bli ganska ensamt då ja ska vara hemma till hösten 2011

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)
  • Hanniz84

mm, va det är kul att behöva gå upp kl 4.10 Skrikandes suck!
    aja, då är jag inte sen till träffen allafall...

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Hanniz84

nån som vill ses  i veckan?

Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • anettef

Jag kan kanske ses! Har lite strul med förskolan bara så vet inte hur det bli med stora killen i veckan. Annars har jag inget inplanerat förutom ons innan lunch.

• Nadia1
    Hej
    Skulle gärna ses men åker till polen imorgon bitti och är borta i två veckor. Men ses gärna när jag kommer tillbaka.

Är vääääldigt nervös inför resan, speciellt då saga har blivit så otroligt gnällig, inget fungerar längre stunder, sover dåligt. Allt efter vaccinationen i torsdag. Är det någon som varit med om likande och  vet hur länge det håller i sig?
  • anettef
    Nadia1 skrev 2011-09-12 17:52:30 följande:
    Hej
    Skulle gärna ses men åker till polen imorgon bitti och är borta i två veckor. Men ses gärna när jag kommer tillbaka.

Är vääääldigt nervös inför resan, speciellt då saga har blivit så otroligt gnällig, inget fungerar längre stunder, sover dåligt. Allt efter vaccinationen i torsdag. Är det någon som varit med om likande och  vet hur länge det håller i sig?
    Nu har du ju redan åkt, så jag hoppas att allt har gått bra med flyget och så!
    För Elsie gick besvären över på nån dag så jag tror inte det bör hålla i sig jättelänge. Går nog över snart ska du se!
  • Hanniz84
    Nadia1 skrev 2011-09-12 17:52:30 följande:
    Hej

hoppas att ni får en fin resa ändå o att det släpper med hennes gnällighet!
    kan ju vara nån "fas" , det sa alla till mej när Isa va liten, så fort det va nånting, så va det en "fas" ..

mina barn har aldrig reagerat på nån av sprutorna....
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Hanniz84
    anettef skrev 2011-09-11 10:54:48 följande:
    Jag kan kanske ses! Har lite strul med förskolan bara så vet inte hur det bli med stora killen i veckan. Annars har jag inget inplanerat förutom ons innan lunch.
    fredag kanske?
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • Hanniz84
    HeddaSophie skrev 2011-09-13 17:15:31 följande:
    Jag bor också i Haninge och hakar gärna på framöver. Har en tjej på snart 2 m!
    va roligt!
    välkommen!
    Isa-09 Leo-11 <3 <3
  • anettef

Fredag har jag storkillen hemma från dagis så jag kan bara om vi är i lekpark eller nåt liknande. Han blir lätt rastlös

Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)