• anettef

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

Hej hej!
    Är det okej om vi hoppar in här? Bor  i Handen och är föräldraledig till en liten tjej född i maj. Har även en pojke som är 4 år som går på dagis några timmar om dagen. Hur gamla är era barn? :)

• anettef

Tack tack :)

Har ni fått till någon träff än? Nu är ju min tjej så liten så hon inte bryr sig om andra barn och när jag kikat tillbaka snabbt i tråden verkar det inte finnas nån med barn i samma ålder som min son, men jag hakar gärna på en träff ändå! Vi är relativt nyinflyttade (1 april) så jag känner inte många här. 

Hoppas Milton blir bra snart!

• anettef

Jag har storkillen på dagis till kl.14, så antingen kan jag själv med den lilla innan dess eller tillsammans med båda barnen efter det. Spelar ingen roll här, han brukar inte vara så superförtjust i att leka med andra yngre barn men är han med så roar han sig ändå. När passar det bäst för er? Blir det i lekparken vid gropen? Det ska ju bli bra väder imorgon tydligen, så då kan man ju passa på att vara ute!

• anettef
    Sockerbit skrev 2011-06-21 22:00:02 följande:
    Tid är bestämt till 11.30 i morgon, Onsdag!
    Vi möts upp utanför Handen Centrum vid Videobutiken !
    Okej, då kommer jag! Hur känner jag igen er? Jag själv har en brun barnvagn med liggdelen på :)
  • anettef

Bra! Vi hittar nog varann, hur många står och hänger utan för videobutiken annars liksom, hehe :)

• anettef
    Miian skrev 2011-06-29 00:03:34 följande:
    såg det var evigheter sendan denna tråd skrevs i sist, men tänkte att jag lägger in ett litet inlägg iallafall. Jag bor i vendelsö och är nyinflyttad. Känner ingen. Jag är 87 och har en dotter på sex månader:)
    Välkommen! :)
    Hanniz84 skrev 2011-06-29 09:24:48 följande:
    Hejsan o välkommen!
    Jag o en tjej till ska ses idag kl 10, åka in till stan.. Blir kanske lite tajt för dej..
    Men vi ses fler gånger!

Vart har ni bott tidigare?
    Hoppas ni lyckades ta er in till stan idag, det var ju världens tågkaos när jag skulle åka imorse.
  • anettef

Vi kan på tisdag i alla fall! Hur ser det ut för er andra?

Miian skrev 2011-06-29 18:49:08 följande:
    Hehe, såg nu att denna tråd är jätte aktiv, måste varit helt virrig när jag skrev igår och blandat i hop med någon annan tråd jag skrev i.
    Jag hänger iallafall jätte gärna med på en träff någongång om jag får, känner nästan ingen häromkring.
    Jag heter Maria och är 24 år och har en dotter Cornelia på sex månader.
    MVH Maria

Fint namn! Min storkille heter Cornelis Tungan ute

• anettef

Ska vi ta en annan dag då? Om alla vill med. Jag kan ons och fredag, och imorgon då som sagt :)

• anettef

Hur ser det ut för er andra på onsdag?

• anettef

Utanför centrum kanske? Vid bussarna/videobutiken. Beror ju på vad vi ska göra, nån som har förslag? och vilken tid passar er? Jag har storebror att hämta på dagis 14.

Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)