• anettef

Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)

10 blir bra här med! Tar du bussen Johanna? Isåfall kan vi ta samma ju! Jag lämnar också kl 9-nånstans.

• anettef

Ah, juste! Det tänkte jag inte ens på, jag tänkte hoppa på vid Cornelis dagis. Men som du säger, det är ju säkrare om vi åker från terminalen. Såg att 830 går 9:27, så vi kan ju ses vid busshållplatsen bara?

• anettef

Välkommen Empiiis! :)

Hakar du också på imorgon?

• anettef
    Empiiis skrev 2011-08-18 12:56:21 följande:
    I morgon ska vi åka ut till svärföräldrana för Danne (min sambo) ska bli iväglurad på svensexa :P

Men någon annan dag kan jag. Vi gifter oss 27e så kommer kanske inte ha så mycket tid fram till dess så mycket att göra inför bröllopet och dopet :)  
    Åh, vad spännande med bröllop! Lycka till!
    Nadia1 skrev 2011-08-18 15:45:30 följande:
    Jag är blond alltid uppsatt i hästsvans samt Har en brun brio sing
    Planerar också inför dopet mycket att tänka på
    Då ska vi nog hitta varann. Jag står brevid den svarta vagnen med min bruna vagn, hehe.
  • anettef
    Empiiis skrev 2011-08-18 20:24:26 följande:
    Hur gamla är ni och hur gamla är era barn? :)
    23 (född -88). Mina barn är födda april -07 och maj -11.
  • anettef

Tack för idag tjejer!

Empiiis - ja, vi får försöka hitta en dag som passar alla!

• anettef
    Hanniz84 skrev 2011-08-19 17:47:53 följande:
    precis när jag skulle kliva av bussen ringde dagis o sa att Isa va sjuk, hade feber, så fick gå o hämta henne direkt..
    att hon skulle va sjuk är inget jag märkt av hemma allafall Drömmer
    Haha! Det brukar ju kunna vara så :p 
    Hoppas att det inte var nån sjuka ändå!
  • anettef
    Hanniz84 skrev 2011-08-23 11:02:22 följande:
    jo, hon va sjuk... feber o snorig som sjutton.. typsikt!
    Miian skrev 2011-08-23 10:36:58 följande:
    Jag är 24 år och min dotter Cornelia 7 månader hänger gärna med på nästa träff. Vi har just flyttat klart hit och jag känner ingen utöver familjen.
    välkommen! var bor ni?

Jag åker till Skara imorrn, kommer hem på måndag, vill ni ses ngt nästa vecka?
    jag kan vilken dag som helst utom onsdag, tisdag ska Leo få vacc, men kan efter det... tror det va 10 eller 11 han skulle få...
    Fy, hoppas att hon blivit bättre!

Jag är gärna med nästa vecka. Som det ser ut nu kan jag alla dagar utom onsdag, men då kunde ju inte du heller ändå.
    Hur ser det ut för er andra?
  • anettef

Torsdag nästa vecka funkar för oss!

• anettef

Handen blir ju bra om alla kan ta sig hit! För mig funkar det varsomhelst egentligen, men Handen hade ju varit bekvämt! Funkar det för er andra?

Svar på tråden Någon mamma som vill träffas PÅ RIKTIGT ?? (södra sthlm)