Använder du baddräkt eller bikini?
Hej!
Skriv gärna i vilket sammanhang ni föredrar diverse plagg också, t ex i bastun hemma eller på stranden med ungarna.
Tack i förväg!
Hej!
Skriv gärna i vilket sammanhang ni föredrar diverse plagg också, t ex i bastun hemma eller på stranden med ungarna.
Tack i förväg!
Annat. Använder mig av badklänning som täcker knän och armbågar. Likt dessa -
www.aquamodesta.net/
Ja, just det, sammanhang. När jag badar i offentliga utrymmen. T.ex sjö eller badhus.
Baddräkt de ytterst få gånger jag är på badhus. Bikini på badstrand och hemma bara bikinitrosorna-vi har garanterat ingen insyn.
Bikini..
hade baddräkt förr när jag motionsimmande dock
Mankini XD
Hehe nejdå bikini, både i pool och i det fria så att säga. Har inte haft baddräkt sen jag var liten. Skiter faktiskt i att jag har lite bristningar etc. Förklaringen till dessa brukar ändå hänga mig hack i häl så att säga
Bikni ute på sommaren. Baddräkt inne på badhus.
Jag har alltid bikini. Trivs inte i baddräkt, trots att jag numera inte egentligen trivs i bikini heller (många bristningar och otränad mage efter graviditet för två år sedan). Men bikini känns ändå bäst.
Det som många inte verkar tänka på är ju att baddräkt är snyggare än bikini i alla lägen, oavsett kroppstyp och personlighet.
Baddräkten är väl oftast lite mer åtsittande i grenen än vad bikinin är?
jag har alltid bikini på mig. jag är också i stort sett aldrig inne vid ngn pool. men ofta vid havet på sommaren.
jag tycker det är skönast med bikini och snyggast. det finns ju mycket fler snygga bikins än baddräkter, tycker jag
Baddräkt när jag träningssimmar
Bikini om jag är på stranden och badar