Använder du baddräkt eller bikini?
Hej!
Skriv gärna i vilket sammanhang ni föredrar diverse plagg också, t ex i bastun hemma eller på stranden med ungarna.
Tack i förväg!
Hej!
Skriv gärna i vilket sammanhang ni föredrar diverse plagg också, t ex i bastun hemma eller på stranden med ungarna.
Tack i förväg!
Bikini. För att jag vill bli brun på så många ställen som möjligt och få mindre att torka. Annars tycker jag en snygg baddräkt rent estetiskt är allra snyggast.
Finns möjlighet (inte offentlig strand eller mycket folk i närheten) badar jag naken.
Oftast tankini, men ibland åker bbaddräkten på... vill dölja magen så gott det går.
Detta gäller alla offentliga bad.
Har baddräkt och typ ett badlinne för att dölja magen, men hoppas på en bikini till sommaren.
Varför döljer ni magen med en massa tyg? Tycker de som försöker dölja bara ser större ut....ex de som har biniki men envisas med ben och brallor som går upp till naveln....
bikini på badhus å strand, naken i bastu
Naken såklart, om det finns möjlighet...
När jag badar blir det oftast bikini, men jag har haft baddräkter som jag trivs i också, beror helt på vad jag hittar som är snyggt.
I bastun är jag självklart naken. Tycker att det är snuskigt med folk som har badkläder på sig i bastun.
bikini på strand, badhus, babysim etc..
baddräkt hade jag när jag var höggraviid..
naken hemma...