• lille Birger

Använder du baddräkt eller bikini?

Hej!

Skriv gärna i vilket sammanhang ni föredrar diverse plagg också, t ex i bastun hemma eller på stranden med ungarna.

Tack i förväg!    {#emotions_dlg.flower}

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du baddräkt eller bikini?
  • CoolJen
    Eisa skrev 2011-01-08 20:39:25 följande:
    Självklart baddrält. Bikini är för folk som i hemlighet drömmer om att vika ut sig i Slitz.
    Jag har iaf. aldrig sett nån med baddräkt som har en kropp som inte behöver döljas, däremot tror jag verkligen inte att bara för att man använder bikini så vill man vika ut sig. Vart har du fått de tankarna ifrån?
  • Ellensmammaa

Bikini använder jag överallt där man ska vara "badklädd".

• brünnhilde

Oftas baddräkt i simhall, bikini utomhus och naken när der bara är familjen.

• PVeraB

bikini där man sänker ner kroppen i vatten. Badhus, stranden osv.
    Naken när jag bastar. (om det inte är med folk jag inte känner)

• Lilithmoon

bikini off course! :P i pool, badhus, havet, sjön och bastun.. känns äckligt o sitta Naken med andra svettiga oftast feta människor i en bastu.

• vampyria2

Baddräkt men har bestämt mig för att i sommar så ska jag ha en bikini för första gången i mitt liv, ska bli sååå skönt

• PVeraB
    PVeraB skrev 2011-01-08 20:58:59 följande:
    bikini där man sänker ner kroppen i vatten. Badhus, stranden osv.
    Naken när jag bastar. (om det inte är med folk jag inte känner)
    förresten, i bastun på badhuset är jag ju naken när jag tänker efter. Så naken när jag är med kvinnor/flickor ev. med karlar jag känner...
  • Loriyana

Jag har en skitsnygg retro-inspirerad baddrräkt med kjol. Fått många komplimanger för den =) Är så nöjd!

Svar på tråden Använder du baddräkt eller bikini?