Använder du baddräkt eller bikini?
Hej!
Skriv gärna i vilket sammanhang ni föredrar diverse plagg också, t ex i bastun hemma eller på stranden med ungarna.
Tack i förväg!
Hej!
Skriv gärna i vilket sammanhang ni föredrar diverse plagg också, t ex i bastun hemma eller på stranden med ungarna.
Tack i förväg!
Jag badar inte längre men om jag skulle få för mig att syssla med något så knasigt funderar jag om inte denna kan passa.
www.movitz50.com/attachments/Image/kroppsstrumpa.JPG
Bikini. Jag skulle vilja ha en baddräkt, i badhuset på vintern och så, men jag har så konstig kroppsform (lååång och smal rygg, stora bröst, sladdrig mage, breda axlar, lååång rumpa) att jag aldrig hittar nån som passar. Ungen klänger ju så mycket när vi badar att jag oftast får bikinitoppen runt halsen och brallorna halvvägs ned på rumpan (tydligen sitter de perfekt för att vara fotstöd. Det är faktiskt så att jag misstänker att om jag skulle skaffa baddräkt så skulle hon lära sig simma, för då försvinner både handtaget och fotstödet!)
Baddräkt, då slipper man oroa sig för bröst som hoppar ur eller bikinibyxor som åker ner när man har lite roligt när man badar. Är inte direkt typen som ligger och solar utan jag älskar att hoppa, dyka och surfa i vågorna. Gillar också att man snabbt känner sig ganska påklädd med en sarong när man går till baren.
Inget av det. Skulle jag få för mig att bada gör jag det med jeans och tshirt...
Baddräkt när jag badar med jobbet och bikini privat