• Korp

Modifast(are)

Jag har gått på Nutrilett tidigare men bytte idag till Modifast och jag är så himla nöjd med det bytet, smakerna är helt underbara och priset är inte så farligt dyrt heller tycker jag med tanke på att man måste kunna tåla det man ska dricka om man går på VLCD.

Jag söker nu andra Modifastare, spelar ingen roll om ni har gått på det tidigare, går på det nu eller ska börja inom en snar framtid. Alla som har erfarenhet av Modifast är välkomna!

Lite frågor till er,
    * Hur länge gick du/tänker du gå på det (ren/blandkur)?
    * Hur mycket gick/vill du ner?
    * Var/är du nöjd med smakerna/utbudet?
    * Vilken var/är din favoritsmak?
    * Hade/har du några biverkningar?

Om det faktist dyker upp fler Modifastare som kör med det just nu tänkte jag att vi även kunde dela med oss av startvikt och uppdatera så ofta som möjligt om hur det går. Det låter väl bra?

(Med tanke på att det redan finns ett flertal andra aktiva trådar om just Nutrilett, Naturdiet osv så vill jag helst hålla denna tråd bara för Modifastare då det inte tycks finnas några aktiva trådar om detta)

• Svar på tråden Modifast(are)
  • Immy

Hej alla!! Hur går det för er?!
    Här går det neråt fortfarande!! :D
    77,9 stod vågen på idag!!:) -25,7kg
    Kommer inte ihåg när vågen stod på det sist!!:D

• SofiaD

Är det nån här??
    Jag kör igång med Modifast i morgon! Har 10 kg jag vill bli av med och tänkte köra åtminstone en vecka ren kur för att se vad det ger för resultat Känns det ok så kör jag 1 v till ren kur Blir sjukt sporrad av att läsa hur bra resultat det gett för en del här i tråden! Hur är det med träning under ren kur?

♥♥♥ Mina 3 ♥♥♥
  • Immy

Det är nog bara att träna på!!:) jag gjorde det iaf!! Lycka till!!:)

• Jennywise

Jag börjar med modifast imorgon. Vill gå ner totalt 24 kg. Tänker dock inte köra ren kur utan äta middag enligt xteavaganzamodellen med en handflata kalla grönsaker, en näve protein och en näve varma grönsaker. Hoppas verkligen att jag ska fixa detta! Ni som gått ner mycket- grattis! Hur tränar ni och hur ofta?

• Immy

Jag tränar så ofta jag kan o minst 2 riktiga pass i veckan!! Brukar bli 3-4 gånger i veckan!!:)

• väntan på liten

Halloj tjejer... vad duktiga ni är.
    immy hur länge har du hållt på och vad för upplägg har du kört??

Miss mamma; hur går det för dig??? hur länge har du hållt på??

Jag belv sjuk så idag startade jag med choklad shake jordgubb samrt pudding. tränar 2 ggr/v
    och atr promenader med min 8 månaders...

Jag skall försöka komma in här ofta så vi kans stötta varandra

kram på er

• Immy

hej!
    Jag började den 1 jan! började då på 103,6kg.
    Gick på enbart modifast i 2 veckor!
    fick en bra viktnedgång o det taggar ju en till att fortsätta!!:)
    väljer bort pot,pasta o ris .. äter mycket grönsaker o tränar en hel del!;)

idag stod vågen på 76,0kg!

• Jennywise

Hej på er! Här går det kanon! Har gått ner 2,5 kg första veckan trots att jag äter en gång om dagen och dessutom var ute i lördags och drack en hel del rusdrycker, plus att jag smällde i mig en pizza i söndags. Jag är tokigt nöjd!

• kokos
    Immy skrev 2011-05-07 17:20:31 följande:
    hej!
    Jag började den 1 jan! började då på 103,6kg.
    Gick på enbart modifast i 2 veckor!
    fick en bra viktnedgång o det taggar ju en till att fortsätta!!:)
    väljer bort pot,pasta o ris .. äter mycket grönsaker o tränar en hel del!;)

idag stod vågen på 76,0kg!
    Oj GRATTIS!!

Jag står fortfarande kvar på mina 76 kg, men tar heller inget Modifast för tillfället. Bara glad jag inte går upp iallafall Ska snart sätta fart igen om jag kan få igång min motivation.....
  • HaBaNiTa

Hej allihopa jag har nu börjat på ren kur idag o tänkte köra i 3 veckor. Måste gå ner så mycket som möjligt innan jag får mitt lilla embryo tillbaka om ca 3-4 veckor. Jag har PCO så har under sista året gått upp ca 20 kr som måste bort. Känns som en lång väg dit men jag tänkte iallafall gå ner minst 10kg till o börja med för att må bra. Hoppas sedan kunna äta bättre och träna lite lätt om jag blir gravid. Vill bara bli nyttig igen och må bra. Är det någon som är kvar i denna tråd????

Immy: GRATTIS du har kämpat på bra och jag hoppas jag har samma tur som dig att gå ner alla mina kilon till slut. Orkar knappt något nu vill inte ens gå ut :( men jag ska ta tag i detta nu en gång för alla och kämpa på även sen. Har förr kört andra pulverdieter men aldrig strikt då jag tyckt att det varit äckligt. Jag har nu provat vanilj shaken och den är supergod tycker jag, Har även köpt choklad som jag ska testa senare och sparris soppan som blir min lunch.  Sedan får jag se om jag vågar mig på andra smaker. Hoppas det finns fler som kör igång och vill skriva här så man kan peppa varandra. Kram på er "Modifastare" Tungan ute

Svar på tråden Modifast(are)