Modifast(are)
Hej allihopa jag har nu börjat på ren kur idag o tänkte köra i 3 veckor. Måste gå ner så mycket som möjligt innan jag får mitt lilla embryo tillbaka om ca 3-4 veckor. Jag har PCO så har under sista året gått upp ca 20 kr som måste bort. Känns som en lång väg dit men jag tänkte iallafall gå ner minst 10kg till o börja med för att må bra. Hoppas sedan kunna äta bättre och träna lite lätt om jag blir gravid. Vill bara bli nyttig igen och må bra. Är det någon som är kvar i denna tråd????
Immy: GRATTIS du har kämpat på bra och jag hoppas jag har samma tur som dig att gå ner alla mina kilon till slut. Orkar knappt något nu vill inte ens gå ut :( men jag ska ta tag i detta nu en gång för alla och kämpa på även sen. Har förr kört andra pulverdieter men aldrig strikt då jag tyckt att det varit äckligt. Jag har nu provat vanilj shaken och den är supergod tycker jag, Har även köpt choklad som jag ska testa senare och sparris soppan som blir min lunch. Sedan får jag se om jag vågar mig på andra smaker. Hoppas det finns fler som kör igång och vill skriva här så man kan peppa varandra. Kram på er "Modifastare"