• Korp

Modifast(are)

Jag har gått på Nutrilett tidigare men bytte idag till Modifast och jag är så himla nöjd med det bytet, smakerna är helt underbara och priset är inte så farligt dyrt heller tycker jag med tanke på att man måste kunna tåla det man ska dricka om man går på VLCD.

Jag söker nu andra Modifastare, spelar ingen roll om ni har gått på det tidigare, går på det nu eller ska börja inom en snar framtid. Alla som har erfarenhet av Modifast är välkomna!

Lite frågor till er,
    * Hur länge gick du/tänker du gå på det (ren/blandkur)?
    * Hur mycket gick/vill du ner?
    * Var/är du nöjd med smakerna/utbudet?
    * Vilken var/är din favoritsmak?
    * Hade/har du några biverkningar?

Om det faktist dyker upp fler Modifastare som kör med det just nu tänkte jag att vi även kunde dela med oss av startvikt och uppdatera så ofta som möjligt om hur det går. Det låter väl bra?

(Med tanke på att det redan finns ett flertal andra aktiva trådar om just Nutrilett, Naturdiet osv så vill jag helst hålla denna tråd bara för Modifastare då det inte tycks finnas några aktiva trådar om detta)

• Svar på tråden Modifast(are)
  • miss mamma
    littlemisstrouble skrev 2011-04-05 09:11:40 följande:
    jisses vilket resultat jag fick med modifast. 6 kilo på 2 veckor...tjohoooo
    härligt :)... vart det renkur?
    Liam <3 Leon <3 Olivia <3
  • littlemisstrouble
    miss mamma skrev 2011-04-05 13:31:13 följande:
    härligt :)... vart det renkur?
    ja jag tog 4 påsar chokladshake om dagen, blir 880kcal dagsintag. drack massa vatten med ibland bytte jag ut en shake mot en chokladpudding som har samma kcal som shaken. kan inte fatta att chokladpuddingen smakar riktig chokladpudding.
    Planering är a och o......
  • Immy

eh! jag vägde 103,6 när jag började till mina 167cm! o idag vägde jag 80,6!! :)

10kg kvar till normalviktig!! helt otroligt!!

äter frukost, lunch o middag och någon frukt på kvällen!

• väntan på liten

HEj tjejer
    vilken underbart peppande tråd
    Jag skall gå in och beställa ikväll, jordgubb vanilj och chokladpuddig... har inte fått träna efter min sista gravi så jag ligger kvar på 95 kilo till mina 1,70... tänkte testa detta, har aldrig provat pulver innan mend et verkar ju lovande om man läser era inlägg...
    Så nu kör vi va???

kram

• miss mamma
    Immy skrev 2011-04-05 14:42:55 följande:
    eh! jag vägde 103,6 när jag började till mina 167cm! o idag vägde jag 80,6!! :)

10kg kvar till normalviktig!! helt otroligt!!

äter frukost, lunch o middag och någon frukt på kvällen!
    härligt :)....... 
    väntan på liten skrev 2011-04-05 17:33:56 följande:
    HEj tjejer
    vilken underbart peppande tråd
    Jag skall gå in och beställa ikväll, jordgubb vanilj och chokladpuddig... har inte fått träna efter min sista gravi så jag ligger kvar på 95 kilo till mina 1,70... tänkte testa detta, har aldrig provat pulver innan mend et verkar ju lovande om man läser era inlägg...
    Så nu kör vi va???

kram
    När börjar du :)?...... då ligger vi på samma då,
    Liam <3 Leon <3 Olivia <3
  • RobSab

härligt att vi är några fler nu!
    och "veteranen" Immy, bra jobbat! det är en helt sjuk viktminskning, vilken inspirationskälla!

• Ponja

när man äter midifast, kan man inte byta ut alla måltider mot detta pulver då?

• Immy

Jo då! Det går jätte bra!! Men inte mer än 3 veckor sen måste man ha något annat!

• littlemisstrouble

för min del måste jag säga att jordgubbs smaken inte var god. men men det är ju olika för alla. chokladshaken var helt klart bäst.

Planering är a och o......
Svar på tråden Modifast(are)