Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Modifast(are)

hej, får man vara med på ett hörn?

måste ner ett par kilo i vikt och ska göra det med pulver. tog första testpåsen idag. Jisses vilken skillnad. jag som avskyr alla shakes som nutrilett och naturdiet med mera för jag mår så vansinnigt illa på dem.
    OCH så testar man modifast och det smakar GOTT och jag mår inte ett dugg illa.

Vilka smaker förutom choklad är goda? Är det någon som testat puddingen?

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble

Nu måste jag fråga. Har ni beställt på modifast.se? hur lång tid tog det då att få paket? jag beställde igår,hoppas på att få det på måndag men det kanske är önsketänkande förstår jag

En till fråga då. Om man går på ren kur, det vill säga 4 påsar om dagen i 2 veckor. Lyckas man gå ner 3 kilo eller hur mycket har ni gått ner på 2 veckor ren kur?

Har redan ätit nyttigt och räknat kalorier i flera veckor men tänkte ta till påsar ett tag och se om det går.

• littlemisstrouble
    kokos skrev 2011-03-10 13:41:07 följande:
    Jag har fått paketen efter  2 dagar alltså imorgon för din del då om det nu går så snabbt....
    hoppas hoppas. jag blir så glad av att ha hittat modifast måste jag säga. det är ju så gott att man ser fram emot nästa gång man får dricka den haha...
  • littlemisstrouble
    AishaYasmine skrev 2011-03-14 12:06:19 följande:
    hej!
    Jag gick ner 8 kilo på 2 veckor, ren kur. 
    wow inte illa. hoppas verkligen jag också går ner iaf mina bestämda 2-3kilo.
  • littlemisstrouble

Kom nyss hem från en rask promenad på ca 40 minuter. Laddade mp3 med bra musik och drog iväg trots slask och snövädret.

Hur länge är ni mätta på en påse modifast?

• littlemisstrouble
    Immy skrev 2011-03-14 19:29:40 följande:
    Jag va mätt i minst 3-4h!!
    ja då är det som med mig då
  • littlemisstrouble
    miss mamma skrev 2011-04-05 13:31:13 följande:
    härligt :)... vart det renkur?
    ja jag tog 4 påsar chokladshake om dagen, blir 880kcal dagsintag. drack massa vatten med ibland bytte jag ut en shake mot en chokladpudding som har samma kcal som shaken. kan inte fatta att chokladpuddingen smakar riktig chokladpudding.
  • littlemisstrouble

för min del måste jag säga att jordgubbs smaken inte var god. men men det är ju olika för alla. chokladshaken var helt klart bäst.

Svar på tråden Modifast(are)