• Korp

Modifast(are)

Jag har gått på Nutrilett tidigare men bytte idag till Modifast och jag är så himla nöjd med det bytet, smakerna är helt underbara och priset är inte så farligt dyrt heller tycker jag med tanke på att man måste kunna tåla det man ska dricka om man går på VLCD.

Jag söker nu andra Modifastare, spelar ingen roll om ni har gått på det tidigare, går på det nu eller ska börja inom en snar framtid. Alla som har erfarenhet av Modifast är välkomna!

Lite frågor till er,
    * Hur länge gick du/tänker du gå på det (ren/blandkur)?
    * Hur mycket gick/vill du ner?
    * Var/är du nöjd med smakerna/utbudet?
    * Vilken var/är din favoritsmak?
    * Hade/har du några biverkningar?

Om det faktist dyker upp fler Modifastare som kör med det just nu tänkte jag att vi även kunde dela med oss av startvikt och uppdatera så ofta som möjligt om hur det går. Det låter väl bra?

(Med tanke på att det redan finns ett flertal andra aktiva trådar om just Nutrilett, Naturdiet osv så vill jag helst hålla denna tråd bara för Modifastare då det inte tycks finnas några aktiva trådar om detta)

• Svar på tråden Modifast(are)
  • Linda J

Känns som om jag har hamnat rätt.
    Har tänkt länge på att börja med modifast men inte kommit  till skott.
    Googlade lite på det och hamnade här.
    Efter att ha läst hela tråden så tror jag det är dax att börja.
    Kom fram till att jag börjar den 25/2.

• Immy

hej o välkommen.. verkar dock som det inte är så många kvar!! :(

har varit sjuk i helgen så vägde mig idag ist!

87,7kg så nu är det - 15,9kg..

känns sjukt konstigt.. vet liksom inte var dem har tagit vägen.. ser mig själv som lika stor fortfarande!
    men nu är jag nere på inskrivningsvikten jag hade med min stora tjeja som fyller 3 imon!
    tog "bara" 3 år  för dem kilona att försvinna;)

har lovat mig själv att när jag gått ner 20kg så ska jag få skaffa mig en ny mobil!
    börjar förstå att det faktiskt är möjligt!:)  o snart! :D

• Jonna79

Hej, jag vill hänga på även om tråden verkar vara lite vilande. Tänkte köra 2 veckor ren kur och jag började idag. Kan säga att jag är HUUUNGRIG!

Bra idé med belöning Immy, jag ska fundera ut någon. Jag väger 80 kg och är 168 cm. Behöver gå ner 10 kg för att bli normalviktig men går gärna ner mer...

• Buseyra

Jag hänger på! Börjar imorgon =)

• Jonna79

Efter drygt ett dygn håller jag nu på att dö svältdöden. Fryser, är yr och på jävulskt dåligt humör! Snälla nån, säg att det blir bättre efter några dagar....

• Immy

fryser gjorde jag oxå! o gör typ fortfarande! så d kanske inte går över.. :( se till att dricka tillräckligt så slipper du nog yrslen!
    o d dåliga humöret.. ja d kanske man får leva med!! :/ ne vi får hoppas d går över!!

• Jonna79
    Immy skrev 2011-02-22 21:09:31 följande:
    fryser gjorde jag oxå! o gör typ fortfarande! så d kanske inte går över.. :( se till att dricka tillräckligt så slipper du nog yrslen!
    o d dåliga humöret.. ja d kanske man får leva med!! :/ ne vi får hoppas d går över!!
    Ja det får vi hoppas :) Just nu är jag bara så hungrig, två timmar kvar tíll nästa påse....
  • Linda J

Jag skulle börjat med min diet idag. Men har precis lagt min beställning så Måndag eller  Tisdag börjar jag.
    Ska bli intressant.
    Ska samtidigt simma (fick ju ett årskort i julklapp) och använda min crosstrainer. Kan nog bli nått av detta känner jag.

Googlade lite på Modifast och hittade det här:

www.kostdoktorn.se/apoteket-lurar-feta-att-ata-godis

Låt er inte luras av Modifast bars.. Kolla nästa gång ni funderar på att stoppa en i er, ett tips bara. Då kan man likagärna stoppa i sig ett choklad.

• Immy

hej!!

hur går det för alla?!

hoppas på svar!

här går det neråt fortfarande:)

idag stod vågen på 85,8.. alltså -17,8kg..

känns kanon:D

Svar på tråden Modifast(are)