-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
lindaha skrev 2012-05-21 21:18:44 följande:Hur kom det sig att du fick operationen? Tänkte att de brukar ju vara så himla stränga angående att man ska ha ett visst bmi?
Jag betalade själv, jag låg inom gränsen för den BMI man "bör" ha för att göra en sk Gastric Sleeve. -
Det ska jag googla på :) Hur mycket kostade det att betala själv?CeeJay skrev 2012-05-21 21:21:01 följande:Jag betalade själv, jag låg inom gränsen för den BMI man "bör" ha för att göra en sk Gastric Sleeve.
-
lindaha skrev 2012-05-21 21:24:28 följande:Det ska jag googla på :) Hur mycket kostade det att betala själv?
Jag betalade 98.000 kr och op:ades på CFTK i Stockholm. Superbra !!! (även om priset skulle kunna vara lägre men det finns många ställen där det är dyrare på). -
140 kilo vs 79 kilo -
Shit vad sjukt, ser ju inte ut som samma person!:)Jejoo skrev 2012-06-12 10:36:02 följande:
140 kilo vs 79 kilo -
favoriserar! =)
-
-
Wow!
-
Nu har jag inte gjort en GBP, MEN jag måste bara få säga att ni alla har gjort ett fantastiskt jobb!!!! Jag ser en otrolig skillnad hos er alla!! GRYMT!!! Var bara tvungen att säga det när jag såg så mycket jobb i så många bilder. :)
Själv har jag gått ned en fem kilo, vilket inte är någonting jämfört med er och kanske inte ska nämnas i en GBP-tråd. Men, jag kan ändå titta på gamla bilder och inse att det gjort väldig skillnad. :) Man känner sig verkligen bättre med sig själv och SJÄLVRESPEKTEN! -
.