• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • MysMarie87
    Anton Chigurh skrev 2012-09-06 19:37:36 följande:
    Ser ut som mer än 26 kilo. Kanonbra jobbat. Verkligen. 

Jättegrattis..... Solig
    Tack:) Ja nu e de ca 28 kg:)
  • Glass

Får jag fråga er en sak? 

Jag har en vän som har gått ner mycket i vikt, eller ja 35 kilo på 8 månader. Hon har gjort det med träning och mat, men resultatet är säkert detsamma som för er alla.

Nu börjar hon prata om att hon vill operera bort hänget på magen. Hon har ett fettprocent på 28% och har några kilon till att gå ner för att hamna inom normalt BMI

Min fråga är, kommer huden att dra ihop sig mer? Hur länge gör den det, efter att man har kommit ner nära målet?
    Jag har bett henne ge det mer tid, för jag tror att huden kommer att dra ihop sig mycket mer.  

• Sanda

Som opad ska man ha varit viktstabil ett år innan man gör en sådan operation. Alltså stått still på samma vikt minst ett år

• Glass
    Sanda skrev 2012-09-10 06:37:08 följande:
    Som opad ska man ha varit viktstabil ett år innan man gör en sådan operation. Alltså stått still på samma vikt minst ett år
    aha, bra tack!
    Då ska jag säga det till henne, så att hon lugnar sig lite. Jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt för henne  
  • loveislife

vilken rolig tråd.. här bidrar jag med en bild,34 kg och nästan ett års skilnad på bilderna..dock blev jag gravid 4 mån efter open,så jag är höggravid på sista bilden..
  • vampyria2
    Halime skrev 2012-08-23 20:09:17 följande:
    Äntligen vågar jag också posta några bilder...

Ja jäklar inte nog med att du har förlorat en massa i vikt, du ser minst 10 år yngre ut också
  • vampyria2
    loveislife skrev 2012-09-17 18:37:20 följande:

vilken rolig tråd.. här bidrar jag med en bild,34 kg och nästan ett års skilnad på bilderna..dock blev jag gravid 4 mån efter open,så jag är höggravid på sista bilden..
    Riktigt bra jobbat
  • vampyria2

Såg att mina bilder här hade försvunnit, så kan vi ju inte ha det hehe
    71 kg känns helt okej och det är sjukt kul att kunna göra saker som jag innan aldrig hade gjort tex så bilden där jag och sonen står och "hoppar" är i en jordbävningssimulator, jag hade aldrig ställt mig i den när jag var som störst, hade trott att alla skulle stå och skratta åt tjockisen som dallra i sånt fall, är en härligt känsla att kunna göra exakt vad man vill nu för tiden
  • Anton Chigurh
    vampyria2 skrev 2012-09-18 08:02:20 följande:

Såg att mina bilder här hade försvunnit, så kan vi ju inte ha det hehe

71 kg känns helt okej och det är sjukt kul att kunna göra saker som jag innan aldrig hade gjort tex så bilden där jag och sonen står och "hoppar" är i en jordbävningssimulator, jag hade aldrig ställt mig i den när jag var som störst, hade trott att alla skulle stå och skratta åt tjockisen som dallra i sånt fall, är en härligt känsla att kunna göra exakt vad man vill nu för tiden
    FAN va makalöst snygg du är, Goding.Hjärta Helvete alltså.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • BängtRagnhild

43 kilo mellan bilderna. Nu är jag gravid i v.22 så jag har gått upp lite men det tar vi sen!
    Med statistiken på sin sida, kan man rimligtvis anta...
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade