-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
Jajjemen det var dig jag syftade påMETAMORPHOSIS skrev 2011-01-02 18:26:04 följande:Menar du mig nu? Om ja, tack så himla mycket .
-
Förstår att det känns fantastiskt, så fin, och det verkligen lyser om dig nu!Bubbles skrev 2011-01-01 14:48:08 följande:Här kommer lite fler bilder dårå :)
Dagen innan jag började med flytet...
Julafton 2009
Julafton 2010Nyår 2010!
Känns helt fantastiskt!
Ny
Bmi innan operation: 47,8
Kilo innan opertion: 135
Bmi idag: 30,1
Kilo idag 10 månader senare: 85
Väldigt nöjd än så länge :) -
Och jag blir grymt imponerad av dig som gått ner så mycket med hjälp av pulver!Underbara ungar skrev 2011-01-02 18:48:05 följande:Ni ser knappt ut som samma tjejer!
Jag är imponerad!
Har gått ner 20 kg med hjälp av pulver. Vägde 84 kg och idag är det 64 kg, där är typ 10 kvar...
Blir så sjukt impad av er!!!!
Jag klarade bara av 3 dagar på pulver, sen kräktes jag efter bara en klunk.
Stort grattis till dina tappade kilon! -
Min resa. Op 20100126
Sista bilden är tagen nu förra veckan.
På bilden i oktober så väger jag 112kg.
-
-
Vad fina ni är alla!!! :)
Tycker att man ser mkt yngre ut när man gått ner... Vet inte varför, om det är klädstil eller utstrålning men det är ngt jag tänkt på...
O jag tänkte speciellt på det när jag såg dina bilder Full av förhoppning. Hoppas du tar det som en komplimang, tycker du är jättefin! :) -
tack!! tycker jag ser äldre ut, rynkigare hahaha
-
haha nej inte det minsta! :)
-
GUuuud va fin du är. som en helt ny männsika. Hur var det med din hud drog den ihop sig bra eller ha du tagit bort nån hud? du ser helt perfekt ut ju =)Full av förhoppning skrev 2011-01-03 16:04:44 följande:
-
Hehe nej långt ifrån perfekt, men tack!! Mkt hud på magen som ska bort o även insidan av låren o överarmarns ska fixas