• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • Mach
    lizagirl skrev 2011-01-14 22:20:00 följande:
    Jag har en liten bebis som är 4 månader.. skulle jag inte få uppleva hennes första år så skulle hon inte ens minnas sin mamma om jag dog i en op.
    Jag vill ju göra den och bli smal men rädslan finns ju.
    Min yngsta var 3 månader när jag gjorde operationen. Jag hade en fruktansvärd rädsla innan op och pratade med en kompis som gått igenom samma sak. Hon sa till mig att sätta mig och skriva ett brev till barnen som de skulle få OM det hade hänt något. Jag som är ensamstående skrev också hur jag ville ha det med barnen OM det hade hänt något. Efter det mådde jag mycket bättre och jag kunde släppa den värsta oron. Man gör ju operationen för sin och för sina barns skulle, man vill ju finnas där för dem så länge som möjligt!
    Lycka till.
  • Fru O Mamma Kokkonen

På min tid när jag gjorde operationen, snart sex år sedan, tänkte jag aldrig på att jag kunde dö.. Knepigt.. alltså jag har aldrig hört någon dö.. Är det isf av narkosen dom har dött!? Om man inte tål att vara sövd länge!?

Hur som så tror jag att det inte är någon fara.. jag tkr att jag har valt livet när jag valde denna sista utväg, att göra en gbp-operation :)

• Mach
    Nuttans Mamma skrev 2011-01-15 10:52:04 följande:
    På min tid när jag gjorde operationen, snart sex år sedan, tänkte jag aldrig på att jag kunde dö.. Knepigt.. alltså jag har aldrig hört någon dö.. Är det isf av narkosen dom har dött!? Om man inte tål att vara sövd länge!?

Hur som så tror jag att det inte är någon fara.. jag tkr att jag har valt livet när jag valde denna sista utväg, att göra en gbp-operation :)
    Jag vet att en har dött av att det har läckt mellan tarmen och magsäcken så hon fick bukhinnsinflammation tror jag visst det var.. Sen kom de åt kroppspulsådern på en annan.
  • BebisVagga
    PetraD skrev 2011-01-14 22:11:42 följande:
    wow!!! vilken skillnad, man kan knappt se att det är du
    HERRE JÄVLAR
  • METAMORPHOSIS

Vill bara visa mitt då otroligt FETA arsle, det är fortfarande stort, men inte gigantiskt .

• METAMORPHOSIS

Hm... Såg att denna var borta från tråden . Strange... Lägger in den igen då.

(Inte jag som gjort bilden, skulle inte skriva så om mig själv )

• Nettan1982

Får man säga som så att du satt säkert mjukt? :)
    Men otrolig skillnad! :) Grattis! :)

• METAMORPHOSIS
    Nettan1982 skrev 2011-01-17 19:07:40 följande:
    Får man säga som så att du satt säkert mjukt? :)
    Men otrolig skillnad! :) Grattis! :)
    Hahahaha, jaaa, det gjorde jag .
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade