-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
Min sambo ska göra GBP om ca 5 veckor. Jag som också har övervikt dock ej lika mkt, men jag blir peppad på att träna när jag ser era bilder. Ska försöka att inte hamna tok långt efter han i viktnedgång :)
Shit vad man kan förändra sig! :) Bra jobbat och faktiskt, toppen val ni gjort i livet. Blir som en nystart för er alla. Kämpa på :)
-
Klappar händerna!! Vad duktiga ni är!! :) Själv ligger jag på minus 35kg. Wohoo...Men bilder kommer sen och min resa kommer att komma i diskussions tråden...
Vampyria. Supernice tattoo :D
-
Å vad roligt det är att se alla bilder! Jag fick min tid för op i brevlådan igår, och känner mig inte alls så glad som jag trodde..
Men efter att jag tittat igenom den här tråden känner jag mig peppad igen Tack! -
Det här är en bildtråd! Diskussioner om GBP förs i forumet:
www.familjeliv.se/Forum-11-258/m52265940.html
Respektera detta, tack! -
Så prålande att se era fina bilder. Hoppas kunna återkomma om något år eller två med egna bilder...
-
Idag är det ett år sedan min operation Jag är färdig... nöjd och glad och mår toppen!! Livet började vid 32
-
WOW tummen upp för dig!!! vad fin du är får man lov att fråga vad du vägde vid start?Full av förhoppning skrev 2011-04-13 19:27:39 följande:Idag är det ett år sedan min operation Jag är färdig... nöjd och glad och mår toppen!! Livet började vid 32
-
67 kilo vilken skillnad på ansiktet...
140 kilo
71 kilo
140 som störst...
midsommar 2009 140 kilo
68 kilo -
som mest 115,1.... 112 precis innan flytet nu ca 63
-
WOW - jag har svårt att tro att det är samma människa på korten! Bra jobbat! Wiiieeee!!!ooemilyoo skrev 2011-04-13 19:55:53 följande:
67 kilo vilken skillnad på ansiktet...
140 kilo
71 kilo
140 som störst...
midsommar 2009 140 kilo
68 kilo