-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
wow va fina ni är
-
hur får man in bild här?
-
-
Jäklarns vad duktiga ni är allihop! Och vad fina ni blir! (ni var ju fina innan också, men ni fattar nog hur jag menar)
Men jag blir lite förvånad över att vissa inte är direkt tjocka på förebilderna?! Fast det finns väl olika anledningar att man får opereras utan ha väldigt högt BMI förstås.
Bra kämpat allihop!
Extra kul att många före- och efterbilder är såpass lika bortsett från storleken (liknande kläder, poser mm) -
jättefin men en fråga... har brösten fått en skjuts? ;)Jenny N skrev 2010-12-31 14:32:25 följande:Men gud vad gullig du är Tack snälla för dina fina ord!
-
Nä hade turen att de satt kvar där de skulle, däremot har de fått lite utfyllnad då jag verkligen inte gillade att gå från en D till en A-kupaBalahir skrev 2011-01-25 14:49:40 följande:jättefin men en fråga... har brösten fått en skjuts? ;)
-
var lite det jag menade :D men iaf, STOOOOR förändring :)Jenny N skrev 2011-01-25 17:23:27 följande:Nä hade turen att de satt kvar där de skulle, däremot har de fått lite utfyllnad då jag verkligen inte gillade att gå från en D till en A-kupa
-
wow vilken förändring och måste säga, vad söt du är!! både som överviktigt och smal
-
Du är jättefin Lajsa!!
-
tusen tack!!!