• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • Lajsa82
    viktnedgång

nu funkade det  har ett bmi på 33 nu och det är 30kilos skillnad på bilderna, gick ner 5 kilo innan flytet och har gått ner ytterligare 25 inklusive flut..opades i oktober-10 Så nu skall jag "bara" ner 20 kilo till...

ღLisa och Williamღ
  • GulTussilago

Jäklarns vad duktiga ni är allihop! Och vad fina ni blir! (ni var ju fina innan också, men ni fattar nog hur jag menar)

Men jag blir lite förvånad över att vissa inte är direkt tjocka på förebilderna?! Fast det finns väl olika anledningar att man får opereras utan ha väldigt högt BMI förstås.

Bra kämpat allihop!

Extra kul att många före- och efterbilder är såpass lika bortsett från storleken (liknande kläder, poser mm)

• Balahir
    Jenny N skrev 2010-12-31 14:32:25 följande:
    Men gud vad gullig du är  {#emotions_dlg.flower} Tack snälla för dina fina ord!
    jättefin men en fråga... har brösten fått en skjuts? ;)
  • Jenny N
    Balahir skrev 2011-01-25 14:49:40 följande:
    jättefin men en fråga... har brösten fått en skjuts? ;)
    Nä hade turen att de satt kvar där de skulle, däremot har de fått lite utfyllnad då jag verkligen inte gillade att gå från en D till en A-kupa
  • Balahir
    Jenny N skrev 2011-01-25 17:23:27 följande:
    Nä hade turen att de satt kvar där de skulle, däremot har de fått lite utfyllnad då jag verkligen inte gillade att gå från en D till en A-kupa
    var lite det jag menade :D men iaf, STOOOOR förändring :)
  • Buttelina
    Lajsa82 skrev 2011-01-25 11:11:54 följande:
    viktnedgång

nu funkade det  har ett bmi på 33 nu och det är 30kilos skillnad på bilderna, gick ner 5 kilo innan flytet och har gått ner ytterligare 25 inklusive flut..opades i oktober-10 Så nu skall jag "bara" ner 20 kilo till...

wow vilken förändring och måste säga, vad söt du är!! både som överviktigt och smal
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade