-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
Va fina alla är! Jag blir så pepp
-
Tack Snäll du är.. jag har gått ner cirka 85 kilo Ett tag 90, men tyckte jag var lite för smal då kanske.. Jag gjorde operationen läääängesen känns det som 24/9 -05..Philippa skrev 2011-01-14 11:32:08 följande:WOW!! Man kan tro att det är en helt annan person... jättefin!
Hur länge sedan är det du opades och hur mycket har du gått ned? -
oj vilken skillnad ett fantastiskt bra jobb har du gjort med din viktnedgång.Nuttans Mamma skrev 2011-01-14 14:26:44 följande:Tack Snäll du är.. jag har gått ner cirka 85 kilo Ett tag 90, men tyckte jag var lite för smal då kanske.. Jag gjorde operationen läääängesen känns det som 24/9 -05..
-
Wow, vilka skillnader. Vad fina ni är alla .
-
wow!!! vilken skillnad, man kan knappt se att det är duNuttans Mamma skrev 2011-01-14 10:44:36 följande:Förebild:
Efterbild:
Här är en länk om ni vill se hur mkt hud jag har ;o) Ingen fin syn men iaf...
smultronduvan.blogg.se/2009/january/fore-1497...
-
är lite lat och orkar inte lägga in bilder... men här har ni länk till min blogg där finns bilder..
http://48till36.blogspot.com/2010/12/nu-eller-aldrig.html
-
Jag har en liten bebis som är 4 månader.. skulle jag inte få uppleva hennes första år så skulle hon inte ens minnas sin mamma om jag dog i en op.
Jag vill ju göra den och bli smal men rädslan finns ju.
-
Har bara en fråga.... vilket bmi måste man ha för att överhuvudtaget ha en chans att bli op?
-
Lite olika. Vissa sjukhus har BMI 35 som krav, andra har BMI 40 som krav.lovely storm skrev 2011-01-14 22:34:38 följande:Har bara en fråga.... vilket bmi måste man ha för att överhuvudtaget ha en chans att bli op?
-
Man kan dö av sin övervikt också . Kanske ngt att tänka på .lizagirl skrev 2011-01-14 22:20:00 följande:Jag har en liten bebis som är 4 månader.. skulle jag inte få uppleva hennes första år så skulle hon inte ens minnas sin mamma om jag dog i en op.
Jag vill ju göra den och bli smal men rädslan finns ju.