Inlägg från: Full av förhoppning |Visa alla inlägg
  • Full av förhoppning

Hehe nej långt ifrån perfekt, men tack!! Mkt hud på magen som ska bort o även insidan av låren o överarmarns ska fixas

becoming me
  • Full av förhoppning
    NenneLo skrev 2011-05-30 11:38:55 följande:
    Gud vad fint :)
    Får ni betala operationen av överflödig hud själva? 
    min är bekostad av landstinget. Hade 6 cm häng och fick eksem och svamp när det var varmt ute.... de krävde 3 cm häng och besvär och 6 månaders viktstabilitet. Helst BMI under 25  och jag har 22,5.
    Är supersvullen och ser gravid ut från sidan men hade en blödning och har nog rätt mkt vätska som kroppen måste ta hand om. Framifrån är jag så höjd
    becoming me
  • Full av förhoppning
    Sanda skrev 2012-01-25 23:46:43 följande:
    Vit lilja: fantastisk och är det inte konstigt att håret dessutom blir så snyggt när man gått ner, hoppas det miraklet sker för mig med eller är det så enkelt att det är värt ansträngningen när resten av kroppen är så snygg grymt jobbat iallafall.
    Är det mina foton du menar som Vit lilja har kommenterat så kan jag bara säga att mitt hår tyvärr INTE är snyggt. På det med långt hår har jag i extensions med clips och på det andra har jag lockat håret för att få lite volym. Har tappat 2/3delar av mitt hår..... tappar än men det beror nog mest på cellgifter jag tar pga en ledsjukdom. Men om det var mig du menade så tackar jag så hjärtligt
    becoming me
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade