Hej, suttit här halva natten och läst igenom hela tråden, känner igen mig i mycket av vad som skrivs och tänker dela med mig av min historia.
Min far, yrkesmilitär, muskelberg och alkoholist. Varje ledig stund var det alkohol i mängder och han blev inte snäll på fyllan. Första gången jag minns att jag fick stryk var jag nog inte mer än tre år gammal, hände lite hela tiden och man fick ständigt vara på sin vakt så fort ögonen vart glansiga. Min mor var huvudmålet för hans attacker och det var många högtider som det spårade ur. Han brukade också sätta sig bre vid mig och säga saker som: "Du är bög, du är dum i huvudet, du kommer få leva ensam, du är ful, du är äcklig" osv tills han tröttnade. Min yngre bror rörde eller sa han aldrig något ont till dock.
Första gången jag vågade mig på att ta hem en flickvän, kom han hem full och satte sig i samma rum och började runka. Min första och sista flickvän. Är så socialt och känslomässigt rubbad att jag inte ens kan tänka mig en flickvän i dagsläget.
Detta fortsatte tills jag var 19 år då jag blev svårt sjuk och spenderade några månader på sjukhus, min mor hade vid detta lag tröttnat på misshandel, förnedring, horhus som ringer mitt i natten och en man som spenderade sin tid hemma i delirium tremens. Äntligen slapp vi honom (förutom den obligatoriska fylletelefonterrorn). Klarade inte av skolan och gick på starka smärtstillande samt antidepp efter detta.
Hoppa fram några år, idag är jag 25. Har sagt upp kontakten helt med min far efter att han ringde mig och upprepade gånger bad mig ta livet av mig, detta efter att jag just kommit ut från psyk och ett självmordsförsök.
Idag så åker han in och ut från sjukhus pga sitt missbruk. Hoppas han dör snart det jävla aset så jag får pissa på hans grav.
Själv dricker jag mest sprit i mängder men använder även andra droger för att döva ångest och de få känslor jag har kvar. Har också lyckats supa sönder levern med hjälp av de tjugotal olika sorters tabletter som jag fått utskrivet av vår fina psykvård.
Ser ingen framtid för mig, även om jag tagit upp studierna igen. Lovat min mor att försöka men när hon går ur världen gör jag det också.
Tack och Godnatt.