• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

LängtarL skrev 2011-04-02 16:08:49 följande:
    Okej. Då ska jag hålla hoppet uppe ett tag till=) tack för svaret! Jag frågade henne om hon kunde se några spår efter ägglossningen, och hon sa att hon kunde se en antydan till att det var äl. men hon sa att det var för lång tid emellan, har ju en lutefas på 16dagar, så det kanske inte är så konstigt. men men. Hur mår du idag? Glad fortfarande känningar hoppas jag? =)

MiAmore håller mina tummar!! du måste skriva så fort du testat! =)

Själv är jag på bim -4, och har kommit på att jag månad efter månad inte ens tror att det kommer att lyckas, så blir inte lika besviken längre, för jag tror inte att det har lyckas. Låter det knäppt?

Många kramar Hjärta
    Direkt blir det nog inte, det hinner jag inte då jag ska jobba *ler* Men lovar att skriva så fort jag har en stund över på jobb *ler*

Nej det låter normalt tycker jag. Lite av en försvarsställning för att inte bli besviken
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Tempen låg i morse o m tanke på hur jag mådde hela kvällen igår är jag förvånad att mensen inte kom redan igår. Så kommer väl idag. Det låter väldigt lovande för dig iaf BabyW

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag har varit härifrån nu i ett par dagar, har jobbat och inte orkat så mycket mer än så. Har varit väldigt trött dem senaste dagarna, typ sedan jag kom hem från internatet med jobb. Önskar att jag kunde säga att det var pga graviditet, men efter tre negativa gravtester och tempen fortfarande är låg kan jag nog tyvärr bara anta att tröttheten beror på förkylning och detta skiftande väder. Mensen har inte kommit ännu, riktigt drygt är det, för att jag har känt mig riktigt ordentligt mensig till och från sedan i lördags.

Men nu är det nya tag som gäller! Ska göra ett nytt försök med Glandin denna månaden. Tog mina 2 första tabletter idag även om mensen inte satt igång ännu. Ska ta 2 om dagen fram tills jag får pos äl-test, då ska jag dra ner det till 1 om dagen fram till bim. Ska även köra med äl-tester. Har inte beställt hem några ännu dock, ska inte göra det förens mensen de fakto är här. Ska försöka hålla mig ifrån tempningen helt denna månaden. Blir mest stressad av det. Jag har av någon anledning kommit av mig med viktväktarna den sista veckan, men nu är det nya tag med detta också! Motionen har jag väl heller inte varit så duktig med den sista veckan. Även detta är det stor skärpning med from nu! Börjar med 45 min rask promenad i em och 1h zumba fitness ikväll. Tar det sig denna gången blir det ett januari barn igen. Och Milo visade sig ju bli ett riktigt bra barn, så det måste ju innebära att januari är en bra månad.. Eller hur?

Visst är det jobbigt när folk hela tiden frågar om det inte är dags snart? Hade man pratat öppet om det hade det inte varit så jobbigt, då hade det ju bara varit att säga som det är. Men vill man då inte prata om det öppet är det jättejobbigt när folk frågar hela tiden. Som ni sa, man vill bara SKRIKA ut "klart vi vill!! Vi försöker och har försökt i snart ett år, men det tar ju inte sig!!" Man lär väl explodera en vacker dag och säga just detta.. Obestämd 

Hur går det för dig BabyW? Känns det fortfarande som att det kan ha tagit sig för er denna gången? Håller alla tummar o tår, det vet du!

Någon skrev om sin långa cykel, minns inte vem det var? Måste iaf vara jättejobbigt med så långa cykler. Jag är så glad över att min cykel legat på 28-29 dagar nu dem sista månaderna. Men nu är jag på dag 29 och mensen har inte satt igång ännu. Hoppas (nåja...) att den kommer idag så att den inte börjar dra iväg

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Swn: Spännande.. Håller tummarna!

BabyW: Det låter ju tveklöst väldigt positivt för din del. Men jag förstår vad du menar med att man ändå inte vågar tro något. Har själv haft en massa symptom flera månader, som har verkat väldigt positiva. Tyvärr har det ju senare visat sig att jag bara var skengravid.   Men håller tummar o tår som sagt för dig, att det är verkliga symptom denna månaden.
    Tror tyvärr inte det kommer att komma något sent plus för mig, men visst, klart man fortsätter hoppas enda tills mensen är här *ler*
    Tack, jag är rätt imponerad över mig själv måste erkännas *ler* Har aldrig lyckats gå ner i vikt så här bra tidigare. Och det är tack vare viktväktarna

Brooklyn: Beklagar verkligen

Jag uppdaterar mitt datum på Bim listan så fort mensen är här så jag vet mer noga när nästa bim bör vara
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-04-04 13:18:31 följande:
    Härligt att du är positiv iaf!! Ja, vi får se vad som händer här. Lär väl veta inom en vecka, förhoppningsvis!!

Vädret gör faktiskt en hel del.. Är det sol och fint väder ute är det oftast lättare att vara positiv

Håller tummarna hela veckan tills du lämnat besked

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-04-04 16:54:28 följande:
    Åh TACK, söta du!!  Hjärta  Ja, visst hjälper solen till!!  Solig
    Limpan 83 skrev 2011-04-04 13:20:46 följande:
    Spännande tjejer! Tänka att denna veckan kommer vi nog få se fler plus på listan! Tänker på er och håller mina tummar. Klarar du verkligen att hålla dig tills på fredag BabyW?? Det skulle ha kliat bra i mina fingrar om jag var i din sits :P
    Tack, gumman!!  Hjärta  Tummar som hålles är inte fel!!!  Tungan ute

Ja, vi kan ju hoppas att det kommer några till snart!  Flört  Jag vet faktiskt inte om jag kan hålla mig.  Skäms  Klart det kliar grymt mycket i fingrarna på mig och jag vill naturligtvis kolla typ NU, men vill å andra sidan vänta lääänge till. Så jag slipper få se det där negativa testet rakt upp i ansiktet!!

Jag har en SÅN dag idag!!  Skrikandes+Gråter  Ni vet en "sån" dag, då jag är helt SÄKER på att det bara är menskänningar jag haft hela tiden och jag är helt övertygad om att det absolut INTE finns någon bebis i min mage... Att jag bara vimsar till det i mitt huvud.  Även om jag just nu ser ut att vara i typ 4e månaden, trots att jag normalt har en helt platt mage...  Jag har bara varit helt fram och tillbaka i känslorna idag och just nu är jag så övergygad att det inte är något, att jag är helt gråtfärdig...  Gråter  SUCK!!

Vilken klenis man är som inte klarar av mentalt att vara lugn och samlad dessa ynka två veckorna mellan ÄL och BIM...  Obestämd

Förlåt att jag blev sådär nego nu igen!! Efter alla tummar och alla glada peppningar... SORRY!!!  SkämsÅh TACK, gumman!!!  Hjärta  Hoppas ditt hejande hjälper!!  Drömmer

Det låter ju bra, att du tar det lugnt!!  Skrattande
    Med dina symptom och humörssvängar så........ *hoppas*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag får spel snart. Om nu mensen ska komma, så kan den väl KOMMA??! Har ömma bröst, även bröstvårtorna är ömma, vilket dem inte brukar vara innan mens. Och jag har i princip inte känt mig mensig alls idag. Kom en våg av "mens känsla" för en stund sedan men sedan försvann den igen lika fort. *suckar*

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    BabyW skrev 2011-04-04 18:34:11 följande:
    TESTA DIG IGEN!!! Det låter ju som att du är gravid med ömma bröst OCH bröstvårtor!! Och förlåt men jag har inte för mig att din mens brukar vara sen, eller..?!?
    Nej den brukar ju inte det.. Jag ska iaf börja med att tempa mig imorgon bitti, så får jag se hur jag gör med testandet efter det.. Men har inte mensen kommit imorgonbitti blir det troligtvis att jag tar ett nytt test *ler*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Tempen fortfarande låg, känner mig mensig idag och där var en liten brun flytning i trosskyddet igårkväll vid 21:00. Har dock ej kommit något mer idag, mer än som sagt att jag känner mig mensig. Fortfarande väldigt ont i brösten. Har inte testat mig idag eftersom att jag hade en brun flytning igår, vilket brukar innebära att mensen är på G, och eftersom att tempen fortfarande är låg. Riktigt låg idag tom. 36,5 vid 08:00. Den brukar ligga på runt 36,7 (innan äl) vid den tiden vanligtvis. Så jag avvaktar någon dag till innan jag testar mig. Har den inte kommit tills på torsd så kommer jag testa mig då oavsett vad tempen säger.

Bäbis2011: Härligt att du fått plus igen.

BabyW: Vet att det är svårt, och jag är minst lika nyfiken som er andra, men om du vet med dig att du testat + väldigt sent dem andra gångerna, och du vet med dig att du kommer bli väldigt besviken om det visar - nu, så för din egen skull tycker jag nog faktiskt att du ska vänta med att testa dig tills på fred. Men det är ju helt upp till dig själv så klart, jag stöttar dig i vilket fall, det vet du.

ACJL: Du FÅR lov att vara på pissigt humör. Det är jag med i jämna mellanrum. Tror man behöver det för att sedan kunna titta framåt och känna sig positiv igen *kram på dig*

DasHamster: Är du inte vaken ännu?

Trollbusarna: Vilken vecka är du i nu? Har du fått tid till inskrivning?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    babymoon skrev 2011-04-05 10:12:52 följande:
    håller verkligen tummarna för er i tråden som inte fått era plus än.....
    följer tråden även om jag är osynlig :)

kramar 
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!