Kitty 1982 skrev 2011-03-24 09:07:07 följande:
så mitt kan klassas som höjning då pga den ligger på 36,3-36 6 när jag i vanliga fall liger på 35,9-36?
Visst gör den det
Babydreamer skrev 2011-03-24 09:30:49 följande:
Varför verkar universum tycka om att sparka på dom som redan ligger? Jag känner mig fortfarande fruktansvärt deppig och nu har jag fått munsår.. igen!! har de senaste 3 månaderna nog som mest haft 2 veckor munsårsfritt mellan varven
orkar inte med detta... Om allt annat hade varit bra så hade jag kunnat hantera mina munsår, men som det är just nu så sjunker jag bara ännu djupare ner i någon form av depression... om jag bara finge bli gravid så skulle jag kunna stå ut med vad som helst annat som livet har att slänga i ansiktet på mig, så länge det inte skulle vara något skadligt för barnet....
*Kram!!*
EGO: Är min temp på 36,6 imorgon också, så börjar jag tro på allvar att min temp antingen legat på runt 36,5 innan äl denna månaden, eller så kommer jag förmodligen inte ha någon äl denna månaden.
Så här sen har den nämligen aldrig varit. Är på dag 18 idag, och som jag nog skrivet tidigare brukar min äl komma någon gång från dag 15-17