-
Spännande! Hur känns det? Känns det som att mensen kommer att komma eller inte?SoMa72 skrev 2011-04-19 15:38:12 följande:Imorgon ska jag testa, nervöst.... Hoppas förstås, men tror inte det tagit sig direkt efter missfallet som sagt.
-
Håller tummarna i vilket fallSoMa72 skrev 2011-04-19 16:50:38 följande:Svårt att säga, hade mkt mer gravsymptom tidigare och å andra sidan brukar mens kännas likadant gällande molvärken vid grav. Kan tänkas att det är för tidigt att se nåt imorgon ändå, det visar sig.Yes, nu är det bara att hoppas att vi kan få till det idag också. Äl idag..Adora1 skrev 2011-04-19 16:51:20 följande:MiAmore: Bra att ni fick till det!! Heja...
SoMa72: Håller tummarna för dig! -
SoMa: Sitter med mobilen, men tycker mig ana ett svagt streck. Så GRATTIS!! EGO: Äl till 99% igår. Fått till det torsd, lörd, månd o igår. Nu ska väl ändå något av spermierna hitta rätt?
-
SoMa: Håll dem hårt Ska på en undersökning den 3 maj som det varit skönt att slippa
-
Jag har bim samma dag som jag ska dit, så ska testa mig på morgonen dagen innan så jag hinner ringa o avboka utan att behöva betala någon avgift. *ler*
-
SoMa: Ja jag börjar jobba kl.07 den dagen så kommer testa mig innan tuppen galer *ler*
-
Fast jag lär inte ha tid att meddela hur det gick förens tidigast mitt på dagen
-
BabyW: Jag har saknat dig!
Varför vill dem inte prova med insemination först? Eller tycker dem inte det är lönt?
Vad skönt att vara barnlediga en vecka. Efter allt strul ni haft med dottern sista tiden är det nog vad ni kan behöva just nu. Så passa på o njut och vila upp ordentligt, det är ni värda.
Maajsi: Vad typiskt att du åkt på magsjuka precis när du är i äl-tider. Men skönt att du mår bättre nu iaf. Ni kan ju lyckas pricka ändå -
Jag har haft ont ett ganska bra tag nu, på höger sida, strax ovanför höften. Igår sa en arbetskamrat till mig "har du kollat upp så det inte är pco"? Så nu ska man oroa sig för det också. Tur att man ska på undersökning den 3:e
-
Klart att det är ett "riktigt" problem. Blir så ARG på arbetsgivare som utnyttjar sina tim-anställda på det viset. Förstår att du är besvikenAdora1 skrev 2011-04-21 07:34:46 följande:BabyW: Låter, precis som MiAmore skriver som en välförtjänt barnledig vecka så ni kan pusta ut och rå om varandra!
Har precis fått reda på att min man inte kommer vara ledig i sommar, så gemensamma semestern äro skrotad. Han var på Vik. innan men är nu timanställd och eftersom det är ont om jobb kan de göra hur de vill på hans jobb med sina stackars jobb-beroende medarbetare.
De har kört med honom i flera år nu och han har kommit på flera intervjuer på andra företag med aldrig hela vägen trots att han är jätteduktig och ambitös etc.
Detta kom de med när det nästan är maj månad redan, att de "behöver honom i sommar" (med ett halvt muntligt löfte om att han får vara kvar till hösten om han ställer upp nu) och han vågar inte säga nej. Jag sa att han ska skita i dem nu och gå på a-kassa/föräldrapenning tills han har ett nytt jobb. Är så ledsen nu för det blir ensam semester utan mannen ..Var bara tvungen att skriva av mig, vet att det inte är något "riktigt" problem egentligen !Jag hoppas ju inte det, men samtidigt så kan det ju vara en anledning till att det inte tar sig för oss, trots att jag nu väger nästan 8 kg mindre än jag gjorde när jag blev gravid med sonenSoMa72 skrev 2011-04-21 08:40:29 följande:Ingen pco här inte, sånt är förbjudet! *kramar om* Du ska se att det inte är ngt att oroa sig för...Oj! Vad spännande! Hur reagerade ni när ni fick reda på det? Jag har många gånger gått och tänkt på det att "undrar hur man hade reagerat om man fått veta att man väntar tvillingar?" ROLIGT, hur som helst! Minns inte.. Har ni barn sedan tidigare? Ska ni ta reda på könen? GRATTIS, iaf!sommar skrev 2011-04-21 11:39:21 följande:Hej vänner! Jag har varit på tidigt ultraljud och kom ut med en chock. BEBISARNA mår bra. Blev fram flyttad en vecka och med tvillingar. Känns helt overkligt. Ville dela detta med er. Hoppas ni alla mår bra och att ni får samma glädje besked som viVad tråkigt att du inte fått starkare plus idagSoMa72 skrev 2011-04-21 12:06:55 följande:Ja, och dessvärre var det inte starkare än igår.... Det kommer nog att skita sig den här gången igen, gaaaaah Känns som tantskrället kommer utklädd till påskkärring idag Hoppas jag har fel.