Hemutredning nov 2010
Hej!
Ska börja med hemutredning på torsdag, känner mig nervös, orolig, pirrig, förväntansfull, ja alla känslor och lite till....
Någon annan där ute i samma situation? Erfarenheter? Tips?
Hej!
Ska börja med hemutredning på torsdag, känner mig nervös, orolig, pirrig, förväntansfull, ja alla känslor och lite till....
Någon annan där ute i samma situation? Erfarenheter? Tips?
Hej hej
Vi skall göra vår läkarundersökning 22 dec, och jag har skapligt med ågren eftersom jag råkat gå upp i + 10 kg vikt för 1 1/2 år sen pga av ett stressigt uppdrag när min man var pappaledig. Jag har hållit vikten i schack sen dess, men surt som faen är det.
Ja, jag får väl köra en två veckors kur, midjemåttet är ganska lätt att påverka om jag kör som en idiot på gymmet. Men vikten ligger där den ligger, tyvärr. Jag hade ju loooovat mig själv att jag skulle väga under 90 kg till jul, men det är lättare sagt än gjort. Det är bara 2,5 kg dit så dit, så det hela är sjuuukt irriterande. Blä.
Hahhha, ja det kanske bara är att snöra på korsetten, ta på svarta kläder och högklackat. Med smala svarta brallor och en lite pösig blus går det ju att trolla
Just det, jag har en smal stickad tröja/klänning, som sitter bra. Dessutom ger ju allt gymmande effekt, dock inte på vågen
Och nån kur skulle ju inte skada så här inför jul, ett tappat kilo är ju ett tappat kilo, och allt är ju inte vatten! Nu får det bli mazzor med zumba!
Vinkevink
Vi fick väga oss så snällt hos farbror doktorn. Men resten av undersökningen var lite i stil med " jaha, ni mår bra eller?"
Krickita: Visst är ni på gång för syskon eller?
Vi fick också väga oss hos doktorn. Eftersom vi inte har nån våg hemma så visste vi inte vad vi vägde. :)
Apropå sexliv, så räcker det väl om man öht HAR ett sexliv och är någorlunda nöjd med det? Man kan ju faktiskt ifrågasätta vilka frågor som är relevanta att ställa.
Jag hoppas att vår utredare inte ska komma med några underliga synpunkter på oss. Hittills har hon verkat helt ok. Just nu väntar vi på det sista och avslutande mötet.
Jag fick också väga mig hos doktorn - jag hade heller ingen våg hemma och hade ingen aning om vad jag vägde