Hemutredning nov 2010
Hej!
Ska börja med hemutredning på torsdag, känner mig nervös, orolig, pirrig, förväntansfull, ja alla känslor och lite till....
Någon annan där ute i samma situation? Erfarenheter? Tips?
Hej!
Ska börja med hemutredning på torsdag, känner mig nervös, orolig, pirrig, förväntansfull, ja alla känslor och lite till....
Någon annan där ute i samma situation? Erfarenheter? Tips?
Ok, vi ska på första mötet imorgon, så då kanske vi kan få en liten hint om utredningstiden....
Hur länge stod ni i kö i BFA?
Kluran: Vad kul, då kanske vi följs åt igen
Ni lär ju bli klara innan oss hur som helst
Tina: Vi stod väl runt 2 år tror jag, eller var det tre? Då hade inte köerna vuxit som nu... idag är vi glada att vi ställt oss i kö hos flera, så vi kan samla tid för syskon.
Vilka organisationer står ni hos?
Hanya72: vi står i BFA, bara får man väl säga. Vi fick så bra bemötande där, vi ska se nu till årskiftet om vi ställer oss i någon mer, ev AC. Det var liksom en pengafråga förra året.... och nu är det ju snart årskifte.... Men det är en djungel det där med byråer.
Mitt BMI är för högt enligt socialstyrelsens rekomendationer så jag måste fixa ett nytt läkarintyg med lägre vikt på innan vår utredning kan gå upp i nämnden.
Det jag menar är ju att jag tagit krafttag med vikten och ska så fort jag nått målet fixa ett nytt läkarintyg och sen kör vi...
Gottelina: Så kul att det ser bra ut, härligt! Håller tummarna att vikten fortsätter neråt! Lycka till!
. Jag återkommer när vi är i startgroparna, så får vi se hur långt ni har kommit då. Den här kommunen är inte så snabb den heller
.
Mitt BMI är för högt enligt socialstyrelsens rekomendationer så jag måste fixa ett nytt läkarintyg med lägre vikt på innan vår utredning kan gå upp i nämnden.
Det jag menar är ju att jag tagit krafttag med vikten och ska så fort jag nått målet fixa ett nytt läkarintyg och sen kör vi...