30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Marge:
Oj, oj. Sov gott!
Här ska också sovas. Mamma och pappa är här
Marge:
Oj, oj. Sov gott!
Här ska också sovas. Mamma och pappa är här
Kate (mfl med fån och app):
Kate sa ngt om att det var svårt att komma åt den dolda tråden från appen, och det är det om man inte går in på datorn o gör den till favorit. Då fungerar det utmärkt. Nu ska jag bara hinna läsa i den, också!
Jag tycker att det låter lite...svagt att du inte hinner med mer under rådande arbetsförhållanden faktiskt.
Ela:
Är det så illa (och dessutom på båda sidorna) så är det bara antibiotika som fungerar. Eftersom de börjat bli lite restriktiva med ab (med all rätt) och om man bara har det på ena sidan så kan det fungera med ngn typ av kortisonsprej. "Lättare" former finns receptfritt, men för det tunga artelleriet behöver man recept.
Och så överdosera vanligt nässprej, antiinflammatoriska tabletter och sådana vanliga grejer man har hemma. Men som Juni säger - Har det fått fäste är det inte så mycket man kan köra annat än knapra antibiotika. Din stackare, det gör ju ap-ont!
Lime:
Gör't! Som vi säger på jobbet. Recepttråd, alltså.
Istapp:
Hej! Jag har tänkt på dig, men det fungerar ju liksom inte att efterlysa ngn i en tråd de aldrig varit i. Nu inser jag att jag ju hade kunnat inboxa el liknande, men det är så dags nu. Skönt att se dig, iaf!
(Vi har ingen toasits, så där kan jag inte hjälpa dig)
Gs favvoord har varit "Bu!" en längre tid. Men idag snappade han upp ett nytt när mannen lämnade på dagis och hälsade på en pedagog. Så nu lägger G huvudet på sned, ler och säger "Tja!" (tänk Joey i Vänner) i tid och otid. Gulligt, men frågan är - Härmar han även mannens beteende vid lämningen?