30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Ja, allstå... De förstod inte på FK. Förtår gör varken jag eller de. Tror jag.
Ja, allstå... De förstod inte på FK. Förtår gör varken jag eller de. Tror jag.
Jag är intresserad, men ingen av datumen passar. Jag får hoppas på nästa runda!
En av Gs favoritsysselsättningar när han är på toa är att dra av små bitar toalettpapper, släppa ner de i toalettstolen och titta medan de blir blöta. Jag kan förstå fascinationen de första två gångerna. Men den 102:a?
I fredags kändes han varm när jag kom dagis. Febern var uppe på 40,1 innan det vände. Inte lika varm idag, fast lite feber ändå. Inga andra symtom. Skumt. Tredagars är det ju inte. Det hade han förra helgen...
Är det bara jag som fnissar som en fjortis när jag läser ordet "attackhångel"? Och två ggr i samma inlägg?! Hohoho!
(Uppenbarligen HÖG tid att åka fr jobbet. Vilket jag också gör..)
Ela:
Men just nu är det ju inte fördelaktigt att köpa ändå. Du kan ju trösta dig med det när lägenheten känns trång nästa gång..
På tal om att äta kakan och ha den kvar ska jag nog sätta tänderna i Alla dag- påsen som jag fick från mannen. Honom har jag ju kvar, så jag räknar med en påse nästa år också. Eller redan till helgen. Det är tur att jag inte har så dyra vanor (té och choklad). Och på tal om choklad - När gänget var här fick jag en massa übergod choklad. Bland annat en lite tjockare kaka från Marabou med mörk choklad, ngt moussliknande och en hel mandel i varje bit. Rackarns vad god den var! Ni som gillar choklad och tål nötter är härmed informerade!
Sedan hoppas jag att Marge överlevde lämningen idag och att Fio gör detsamma i morgon.
Vårt nät krånglar, så det här blir kort:
Fio:
Vad roligt att det går bra!
(Gudotterns mamma kommer på lördag, hoppas du också kan!)
Marge:
Ah, meh! Kram!
Kate:
"Mysbrallan" - Gulligt! Och grattis - 3 år!!
Persefone:
Man kan reglera sittytan på trappen genom att skjuta sittdynan fram el tillbaka. Min kompis 4 o 6-åringar anv fortfarande sina... Finns ju många varianter på temat, men vet inte om ngn är bättre än TT. Finns ju massa fina färger om man köper ny och massa fyndmöjligheter på Blocket. Vår mörkbetsade betalade jag 300:- för ink babybåge, men den behöver ju inte N.