Vi heltids hemma föräldrar, ska vi samlas?
Jag är en heltids hemma mamma som väntar mitt andra barn som är beräknat nu i januari. Då det är så få hemma föräldrar nuförtiden så tänkte jag att man kanske kan samlas här.
Nu menar jag oss hemma föräldrar som är hemma heltid och i flera år, alltså inte bara de dagar man får av försäkringskassan, men ALLA föräldralediga är självklart välkomna!
Vet ej om det finns någon tråd redan, men jag startar denna ändå...
Min tanke bakom tråden är precis som med alla andra trådar, att vi delar erfarenheter, ger varandra stöd och att vi har någonstans att fly när vi behöver prata med likasinnade.
Min tanke är inte att disskutera hurvidare man ska vara hemma med sina barn eller inte!!
Jag har en dotter född juni -09 och en ofödd som är beräknad den 25 januari -11...
Jag själv fyller 26 år nu i januari och jag har tänkt att vara hemma i flera år framåt med mina barn, då jag känner att dom är det viktigaste i mitt liv och jag vill ge dom all min tid, jag vill inte missa de här åren som aldrig kommer att återkomma.
Då det är så få som är hemma med sina barn så har jag inte så många att dela min vardag med och jag känner ibland att jag vill veta hur andra har det.
Någon som har lust att dela sin vardag med mig?