• Vädur 78

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Hjärtefröjd skrev 2012-03-13 08:48:54 följande:
    Vädur 78: Vi kommer att börja spruta dag 2 (istället för dag 5), byta till Menopur och förhoppningsvis långtidsodla (om det blir tillräckligt många ägg). Håll tummarna!
    Håller tummarna för dig När kommer du starta?
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Kattflickan skrev 2012-03-13 10:47:16 följande:
    Vilket antiklimax! Äggen har inte DS, men de vill även analysera för trisomi 18 och 13, så vi får åka dit först imorgon. Så, nu ska jag åka iväg till jobbet. Är både glad och orolig. Det blir då insättning dag 5 eller 6, räknas äggplockningsdagen som dag 1?

Millan
    Vad skönt! Fortsätter hålla tummarna!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Hjärtefröjd skrev 2012-03-13 15:44:18 följande:
    I början av april tror jag.
    Snart ju... Spännande
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Attack skrev 2012-03-13 19:53:25 följande:
    Någon som har erfarenhet av akupunktur ? Efterlyser duktiga i Malmö???
    Jag gick på akupunktur den gången det lyckades. Började med det i juni och startade sen behandling i augusti. Gick i Växjö
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Linn: SÅ ledsen för eran skull SKickar massa kramar

Kattflickan: Grattis till ruvning  
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    längtar74 skrev 2012-03-15 08:48:59 följande:
    Hej tjejer, var på VUL alldeles nyss. Ett hjärta!! Vi satte tillbaks två, men det verkar som om bara en har klarat sig. Bara och bara, förresten: det finns något som lever och växer!! Nu in på heldagsmöte m jobbet - tror inte att jag kommer att vara den skarpaste kniven i lådan idag Så lättad! Och glad. Men faktiskt mest lättad.

Kramar!
    Grattis
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Kattflickan skrev 2012-03-16 08:17:49 följande:
    Brukar ni ligga ner en stund efter att ni tagit era vagitorier? Jag upplever att den åker ut annars så jag brukar försöka ligga ner i 20 min när jag tagit den, offrar fikarasten på jobbet vid kl 15 för att ligga ner i vilrummet
    Ja med vaggisarna ska man väl ligga ner 30 minuter
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Jag har mest haft vaggisarna men nu sist fick jag Crinone och de verkar ju betydligt smidgare, dels att det bara var en gång om dagen samt att man ska röra på sig istället för att ligga still.

♥♥♥
  • Vädur 78
    Småsteg: Kan vara bra att kolla TSH mer än en gång eftersom det kan skilja en del. Mitt värde hoppade väldigt innan jag fick levaxin och säger som Ciara kolla alltid vad värdet ligger på
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Jag gick på akupunktur i Växjö den gången vi lyckades hos Judy Chow om det är någon som bor där i närheten. Kostar 350 kr/behandling!

Grattis Hope!

Vinterland: Välkommen hit

Lillamillan: Intressant med Fostimon. Frågade min läkare om det men han trodde inte det skulle ge bättre resultat för oss. Hur stor befruktningsgrad har ni haft innan? Vi har bara haft runt 20%

Lycka till alla som ruvar Håller tummarna hårt!

Kram kram till alla  

♥♥♥
Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH