• anmaelli

Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI

Hejsan!
    Jag tänkte att vi som ska göra eller har gjort ICSI på grund av manlig infertilitet kan samlas här?

Hur har det gått för er som redan har gjort det?

Hur länge har ni försökt? Hur gamla är ni? Har ni några andra sympom som gör det hela krångligare?

Hoppas vi blir ett gäng hoppfulla tjejer som kan hjälpas åt att stötta varandra.

Vi fick för 2 veckor sedan reda  på att sambons spermieprov inte såg alls bra ut, så vi hoppas nu på att få sätta igång med ICSI i januari åtminstone.

VÄLKOMNA!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-28 21:17
    Nu finns även en Listtråd för oss med manlig infertilitet som ska göra ICSI, den hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-7-131/m56982066.html

• Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI
  • anmaelli

Nu har jag svårt att hålla tårarna tillbaka cattm, VILKEN UNDERBAR NYHET!! Det är ni verkligen värda. Det var ett giftermål som krävdes

Grattis & nu håller jag tummar och tår att det här går vägen :) Vilken vecka är du då i?

Kraaam! 

• HaBaNiTa
    HEEEEEJ VI FICK PLUUUUUS IDAG PÅ RD12 ÄR SÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG!!! KÄNNS HELT OVERKLIGT. HAR SEDAN TVÅ DAGAR TILLBAKA VARIT KONSTANT HUNGRIG OCH IDAG NÄR JAG VAR O SHOPPA KLÄDER PÅ STAN SÅ BLEV JAG INTE MÄTT PÅ EN BIG MAC O CO UTAN VILLE HA MERA MAT O ÅT EN CHEESE OCH EN LITEN POMMES TILL. BLEV ÄVEN YR SÅ HELA GOLVET SNURRA NÄR JAG SKULLE PÅ TOA. HAR KÄNNT MIG RÄTT KRASSLIG DESSA DAGAR SÅ JAG KUNDE INTE HÅLLA MIG FRÅN O TESTA.
    TESTADE SJÄLV OCH FICK HJÄRTKLAPPNING NÄR JAG FICK PLUS SÅ FORT. VAR SEDAN OCH KÖPTE EN LITEN BABY BODY SOM JAG SLOG IN I ETT LITET PAKET DÄR JAG ÄVEN LA TESTET. SEN GICK JAG TILL MIN MANS JOBB OCH ÖVERRASKADE HONOM. VI BÅDA GRÄT AV LYCKA . DET ÄR SÅ UNDERBART ATT DET HAR GÅTT VÄGEN. VI GJORDE ETT TILL TEST PÅ HANS JOBB FÖR ATT DUBBELKOLLA ;) (TVÅ TEST KAN JU INTE VISA FEL) NU GÄLLER DET ATT TÄNKA POSITIVT HELA GRAVIDITETEN. KRAM PÅ ER ALLA SOM STÖTTAT OSS OCH LYCKA TILL ALLA NI SOM SKA FORTSÄTTA TILL HÖSTEN OCH GRATTIS ÄN EN GÅNG TILL ALLA ER SOM FÅTT PLUS

• Aurora1979

habanita: Jo tack det är bara bra. Gick in i vecka 22 idag så tiden tickar på sakta men säkert...

• HaBaNiTa

Aurora oj vad tiden går fort!!! Nu är du ju mer än hälften gången Gud vad mysigt ;) njut av de närmaste veckorna för de är den bästa tiden ;) kram

• Aurora1979

Habanita: njuter för fullt av små nätta sparkar och kullberyttor och av att jag ännu inte känner mig riktigt stor som en flodhäst.;) "Min bästa tid är nu.... lalalala" ;)

• Skrollansmamma

Grattis habanita!!!

Läste precis ditt inlägg om plusset, grinade som bara den! Jag blir fortfarande så jäkla glad över att läsa om alla plus! Det är som att jag varje gång återupplever den där overkliga känslan och minns hur underbart märkligt det kändes!

Stort grattis till er!!!!!!!!!!! Du ska bli mamma!! :)

Svar på tråden Vi med manlig infertilitet som ska göra/har gjort ICSI