• Lillan15

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

P-medel använder vi inte. Skulle mirakel ske så är det bara välkommet här. Ska nog börja med ivf igen vid nyår tänkte vi. Ska boka tid för nytt samtal hos läkaren i höst någon gång, tror jag. Kul att läsa om er alla. Emilia växer och frodas. Underbart med barn tycker jag Baby Ha det så bra, och god natt från oss

• Lillan15

Emilia är 6 veckor idag, oj vad tiden går fort... Var till BVC oxå idag vikt:4850 g 56,5 cm. Hon sover bra om nätterna, och är mest vaken på dagarna. Pratade med hemortsläkare idag, berättade om Emilia. Vi kom överens om att jag hör av mig när vi känner oss redo för ett syskonförsök. Blir förmodligen till våren. Har inga frysta ägg. Blir till att börja om från början, känns lite tungt tycker jag.  

• Lillan15

Nu har jag oxå bokat dop (kyrka + fika lokal efter kyrkan), Emilia blir nästan 4 månader. Blir nog en del folk kan jag tro. Har mycket kompisar o släkt i stan som vi umgås med. Ha det gott alla, hörs lite senare, kram Solig  

• Lillan15

Mammiz: Vad heter din son? W... Idag har jag o lillan varit på ett stort köpcentrum o köpt jeans o body till henne + barnvagnsleksak. Hon är så härlig. Ler o jollrar, man kan smälta för mindre... Kram från oss

• Lillan15

Har ni varit på efterkontroll hos BM? Jag skall dit på tisdag. Tar då med lilla Emilia, så BM får se det lilla miraklet. Har ni fått tillbaka "mensen"? Kram på Er alla Solig

• Lillan15

Ingen mens i sikte här. Ammar inte nu. Ger donnan ersättning. Funkar bra det med. Trevlig helg på er {#emotions_dlg.flower}

• Lillan15

Preventivmedel behövs inte här. Vi börjar nog med IVF igen till våren, kram på Er Hjärta

• Lillan15
    Plusade idag för 1 år sedan. RD 15. Nu är Emilia drygt 3,5 mån. Tiden går så fort... men hon är ju såå underbar lilla tjejen. Den 27 okt. börjar vi på babysim, ska bli skoj. Hon väger 6,2 kg. Hur är det med er andra?
  • Lillan15

Skruttfia: Åhh vad kul med syskonförsök, så fort. Vi har inga i frysen, så vi måste börja om från början. Ska på IVF samtal i dec. Blir nog nya försök till våren för oss. Emilia växer oxå så det knakar. Hon skrattar o ler varje dag, helt underbart! Hon är snart 4 mån. Må så gott alla {#emotions_dlg.flower}

• Lillan15

Tänk om mirakel sker här oxå, så underbart!!! Känns tungt att börja med IVF karusellen igen, men jag är 38 år, så jag måste orka lite till, om "lillan" skall få ett syskon. Hoppas allt är bra med er andra! kram på Er från Emilia och mig Skål 

• Lillan15

Ohh då kan jag ta 1 ägg från dig då, skämt o sido... E är oxå glad o nöjd på dagarna, sover hela nätterna. Hoppas jag kan o får börja med beh. efter nyår. Nu ska jag sova, go natt Nalle 

Nån annan som hänger på då???!!! 

• Lillan15

Smulans: Jag kan kanske hänga på. Ska till kliniken den 1 dec. för samtal ang. nya försök. Blir nog till våren, hoppas jag. Vi var på babysång idag, det är skoj både för barnen o föräldrarna. Tors. babysim för oss. Kram till Er alla Hjärta

• Lillan15

Frida: Känner nog samma som dig. Man hoppas innerst inne att man skall bli spontan gravid. Man blir lätt besviken när mensen kommer sent, typiskt oxå... 1 kompis skall ha sin andra sista april. Verkar vara hur lätt som helst för vissa. Men jag är såå lycklig över vår lilla tös, som sover sött i sin säng just nu. Nalle 

• Lillan15

Tjena! Uppe länge inatt. Vi ska bort över nyår, har städat o tvättat inför resan. I mo. skall det packas. E sover så gott i sin säng. Hon mår bra. E blir 6 mån. den 4/1, oj vad tiden gått fort sedan hon föddes i somras... Har varit på nytt IVF samtal hos kliniken där jag gått förut. Börjar förhoppningsvis med beh. i feb. Just nu inväntar jag "lingonveckan", varför vill den inte komma??? är dock inte gravid, har kollat. 9 dagar sen nu... "suck". Har ni regelbunden "mens" efter era förl.?! God fortsättning på julen Tomte 

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011