• Lillan15

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Min IVF läkare sa att det såg bra ut, inga extra UL behövdes. Väntar nu på inskrivningssamtal på MVC den 1 dec. Jag skall oxå göra KUB.

• Lillan15
    Frida 1010: När jag var på VUL sa läkaren inget om att bebis var för litet. Runt 14 mm. 8+2. Man måste ju lite på läkarna, eller?!
  • Lillan15

Är lite orolig för en sak. Jag skall på inskrivning den 1 dec. Är då i vecka 11+2 enl. ÄP. Har bestämt mig för KUB. Det skall göras senast vecka 13+6. Hoppas jag hinner få tid bara. Blir Karolinska sjukhuset för mig. Bor i mellan Sverige. Sköt om er!

• Lillan15
    Linnea H:  Jag blev av med min provanställning den 1/11-10. (konstiga omständigheter). Just nu stämplar jag med a-kassa. Arbetar timtid lite överallt. BF 20/6-11.
    Som sagt har jag arbetat heltid i flera år innan 1/11. Hoppas de räknar på min lön, som jag haft nyligen?!
    Ha en trevlig vecka, kramizar Tomte
  • Lillan15
    Skruttfia82: Usch vilket dåligt bemötande av KK! De måste väl ändå fatta hur känsligt detta är. Jag själv sitter i tel.rådgivning på VC. Även fast man inte har en bra dag själv, så måste man ändå vara positiv och ge ett gott bemötande/förtroende för den hjälpsökande. Jag har tid på MVC den 1/12, spännande, det här är mitt 1:a barn.
    Solig     Tomte
  • Lillan15

Jo, du törs skicka iväg honom. Det är väl 1 mån. innan du skall föda?! Nu väntar jag på tid för KUB Gravid

• Lillan15

Härligt att det verkar gå bra för alla! Jag är nu i V. 12+2. KUB på tisdag, nervös. Någon som gjort det? Jag tror vi får en kille, såg ut så på UL bilden i måndags. Huvudsaken den är frisk. Mår i övrigt bra. Kram på Er alla Tomte 

• Lillan15

Jag har inte heller fått något slutgiltigt datum. Allt mellan 19-21/6. Vi tror bara att det är en kille, men man vet ju inte. Såg bara ut så.

• Lillan15

God Fortsättning på Er alla! Detta år skall bli vårt år, då vi får se våra älsklingar födas, längtar så Baby Kram och lycka till. Själv skall jag på RUL den 24/1

• Lillan15

1 Fråga! Konstig/märklig kanske ni tycker, men inte jag. Jag och min sambo väntar vårt första barn efter IVF. Är nu i V. 16. Eftersom vi är lite äldre runt 37, så undrar jag när man kan starta nästa IVF beh.? efter förlossningen.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011