Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Min IVF läkare sa att det såg bra ut, inga extra UL behövdes. Väntar nu på inskrivningssamtal på MVC den 1 dec. Jag skall oxå göra KUB.
Min IVF läkare sa att det såg bra ut, inga extra UL behövdes. Väntar nu på inskrivningssamtal på MVC den 1 dec. Jag skall oxå göra KUB.
Är lite orolig för en sak. Jag skall på inskrivning den 1 dec. Är då i vecka 11+2 enl. ÄP. Har bestämt mig för KUB. Det skall göras senast vecka 13+6. Hoppas jag hinner få tid bara. Blir Karolinska sjukhuset för mig. Bor i mellan Sverige. Sköt om er!
Jo, du törs skicka iväg honom. Det är väl 1 mån. innan du skall föda?! Nu väntar jag på tid för KUB
Härligt att det verkar gå bra för alla! Jag är nu i V. 12+2. KUB på tisdag, nervös. Någon som gjort det? Jag tror vi får en kille, såg ut så på UL bilden i måndags. Huvudsaken den är frisk. Mår i övrigt bra. Kram på Er alla
Jag har inte heller fått något slutgiltigt datum. Allt mellan 19-21/6. Vi tror bara att det är en kille, men man vet ju inte. Såg bara ut så.
God Fortsättning på Er alla! Detta år skall bli vårt år, då vi får se våra älsklingar födas, längtar så Kram och lycka till. Själv skall jag på RUL den 24/1
1 Fråga! Konstig/märklig kanske ni tycker, men inte jag. Jag och min sambo väntar vårt första barn efter IVF. Är nu i V. 16. Eftersom vi är lite äldre runt 37, så undrar jag när man kan starta nästa IVF beh.? efter förlossningen.