• Lillan15

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Hej på Er tjejer! Guud såå skönt med vattengympa. Här finns ingen speciell vattengympa för gravida. Men jag ångrar att jag inte började på den vanliga vattengympan i jan. Har gått förr om åren. Super bra, faktiskt. V. 29+3 idag. Slutar jobba 15/4, sen grav.penning, skönt. Nästa BM-koll på tisdag, spännande. Då börjar även föräldrautb. 17-19. Den är 3 gånger. Hur har era FUB varit? Jag har fått en foglossning som inte är kul att tas med, kan jag säga. Ha det så bra alla! Tänker på er Gravid   

• Lillan15

Storlängtanefterliten: Lycka till hos BM idag. Oj vad många träffar ni har. Vi har bara 3 med BM samt en gemensam info. på förlossning/BB den 8/6. Kul att höra vad andra pratar om/gör. Tänk att snart är vi där, helt otroligt. (förra våren var kämpig för mig med beh. och allt. + att beh. inte tog då heller). Men i höstas tog det bra, skönt!

Mammiz: Jag trodde inte bebis fick vara kvar så här länge i magen efter att vattnet har gått. Tänkte på inektionsrisker osv... Har du strängt sängläge? Kram på dig {#emotions_dlg.flower}
    Hjärta till oss alla 

• Lillan15

Hej på er tjejer! Tänker på er alla, men främst på de som är inlagda samt Frida, som förmodligen får sin tjej tidigare än väntat. Det skall säkert gå bra, ska du se. Neonatalvården är väl utvecklad. Personalen på dessa avdelningar är ju mycket kompetenta och bra. Själv skall jag på TUL på tors. Hoppas bebis fortsätter att växa som den skall... V. 30+6 idag. Ha en bra dag Kaffe {#emotions_dlg.flower}

• Lillan15

Hej på Er tjejer! Länge sedan någon skrev här i tråden... jag börjar fundera om Frida´s tjej har kommit ut. Hur är det med Mammiz då, har din bebis kommit ännu? Hur är det med Er andra då? Gravid 

• Lillan15

Hej! Skönt att de har full koll på dig Frida + att du får bo hemma. Lycka till Mammiz idag. Ja, snart är det dags att packa BB-väskan. V. 32+1 idag. Oj, vaa tiden går fort helt plötsligt. Var på TUL i torsdags, bebis växer enl. kurvan. För några veckor sedan var den - 23 %. Nu helt plötsligt på normalkurvan. Var till BM idag. Bebis ligger med huvudet nedåt. Hjärta ljud 144. Undra vad det är för sort? Tänker på Er. Kram Solig

• Lillan15
    Lycka till idag Frida! Tänker på er {#emotions_dlg.flower} Här skall det grillas i helgen. Vädret verkar bli bra oxå. Ha en bra helg alla, kram Solig   
  • Lillan15

Hej! Här rullar dagarna på. V. 33+1 idag. FUB ikväll sista gången. Foglossningsbesvär, har varit till sjukgymnasten, hoppas det blir bättre. Bara det ger med sig efter förl. Längtar efter bebis nu Baby 
    När skall du snittas Mammiz? Tänker på dig. Ha det gott alla, kram Solig 

• Lillan15

Hej! här är det oxå bra. V. 34+0 idag. Varit på BM-besök i morse, bebisen har fixerat sig väl med huvudet nedåt, känns bra. Hjärtaljud 136. SF-mått 32. Har även skrivit en förl.planering, hur jag vill ha det osv... Så nu är det bara en lång väntan kvar... Kanske ska packa lite i BB-väskan denna vecka, man vet ju aldrig. Hoppas oxå att de nyblivna mammorna och deras små mår bra + Er andra också förståss. Ha en bra vecka alla Solig 

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011