Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Strax: Hos min BM får jag veta alla de värdena varje gång och så jämför de med förra graviditeten också. Kul själv också att få se diagram och tillväxt mm.
KRAM
Strax: Hos min BM får jag veta alla de värdena varje gång och så jämför de med förra graviditeten också. Kul själv också att få se diagram och tillväxt mm.
KRAM
Har idag varit på ett lekland med dottern. Mannen var såklart med då jag inte kan göra så mkt. Dottern hade jättekul och var helt slut efter 3 timmars lek. Vi fikade efter halva tiden och hon kunde inte äta, skulle bara leka vidare. Så i bilen fick vi äntligen i henne smoothie och ett päron.
Vi beställde vår syskonvagn idag, det blev en svart Urban Jungle. Känns jättebra och väldigt lyxigt att ha köpt en ny vagn. Det är 12v leverans tid så det var dags att beställa nu. Det bästa är att de får hem den i låda och sen hör vi bara av oss dagen innan vi vill ha den så monterar de den åt oss. Jag vill nog ändå ha den hemma ett tag innan så den inte luktar nytt, och så vill jag bädda och göra i ordning i den också.
Mammiz: Kämpa på. Tråkigt att tillväxten går åt fel håll. Hoppas på det bästa och att bebis vill stanna länge till
Cleo: Vad jobbigt att ha så ont, hoppas det ger med sig snart. Låter bra att du känner dig bättre iaf.
Känns ju ändå bra att läkarna har koll på dig och inte släpper dig i första taget. Det är tråkigt att ligga där men det är för en god sak.
KRAM