• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Min älskade dotter skrev 2011-02-09 18:26:20 följande:
    toyota: bra att bebis växt,men vet precis hur du känner...är i samma sits...ska på nytt ul på måndag blir att träffa läkare då istället för bm så får se vad han säger och hur de ska göra med tiden...förvirrat!sambon kan inte följa med på måndag men det får funka ändå...
    man är världens lyckligaste men kan inte släppa oron vad gäller vår lilla bebis och hur den växer...

fick hem vagnen igår,så projekt montera barnvagn härhemma!

kram på er tjejer!
    ÅH, så roligt med vagnen! vi fik vår färdig monterad.
    Sätt gärna ut bild sen om du vill visa oss
  • Mammiztill2
    LindaBell skrev 2011-02-11 20:29:44 följande:

Lugnt här i vår tråd, har ni snöat bort?

Äntligen!!! Har jag sett magen röra på sig!! Jag har ju känt bebben i flera veckor nu, men längtat tills jag kan se på magen hur den rör sig där inne och nu kan jag det *kärlek*

vad mysigt!
    först nu på em som vi fått snö här om dagen hade vi 7 PLUS!! dottern trodde att de var sommaren
    ja vågar inte skriva på, rädd för att tjata ihjäl er
    Var hos BM i torsdags och mätte bebis, uppskattad vikt var 335 gram låg på 6minus i tillväxt men de var helt OK. Sen i vecka 28 ska jag på nästa UL och göra tillväxt UL.
  • Mammiztill2

Men oj då! hur har de kunnat bli så galet? Hur mår du? Tänker på dig. KRAMAR

• Mammiztill2

Åh hoppas de avtar vännen. Måste vara jobbigt för dig, er. Ska sova nu men skriv om du vill läser och svarar imorgon. Varma kramar till dig

• Mammiztill2

I Lördags hämtade vi hem liggdelen till Barnvagnen så nu är alla delarna hemma
    har dock inte ens gått och tittat eller rört på den sen den kom hem.
    Min man o dotter började måla barnens rum och gjorde lite igår med.
    Ska nog måla de sista idag.
    De får dela samma sov rum, dottern har haft 2 stora rum med var sin 90 säng i båda rummen, men tycker allt hon kan få sova kvar i detta rummet och ha lek rummet kvar med alla sina små saker.
    Tänkte även måla dena ena spjälsängen, som bara är träfrägad..
    Jo, jag var inne på en audition igår med, kom dock inte med. men känner mig så glad och stolt att jag ens vågade mig dit

Sitter ner och är så andfådd känns himlans konstigt att känna sig så andfådd för ingenting.. Mysko känsla.
    ungefär som då jag låg inne på hjärtavdelningen..
    Idag har ja kännt av bebis rätt mkt, inte så de gör ont men känner dessa buffar mycket.
    På Torsdag ska jag ta farväl av min behandlande läkare och även träffa på den nye ansvarige läkaren för mig, så vi tre ska sätta oss ner och prata, känner migfaktiskt lite nervös inför detta.

Vad har ni andra gjort i helgen? vad händer i veckan?!

• Mammiztill2
    StorLängtanEfterLiten skrev 2011-02-14 12:18:19 följande:
    Skruttfia: Vad jobbigt med sådana blödningar. Hur mår du idag? Hoppas att blödningarna avtagit. Skönt att allt är bra med bebisen. Håller tummarna för att det inte sätter igång allt för tidigt. Vilken vecka är du i?

Mammiz: Skönt att ha det klart med vagnen. Och vad mysigt att fixa med barnrummet och förbereda! Vad var det för audition du var på?

Vi köpte vagn i helgen, blev en Brio Happy Duo. Jättefin! Är begagnad, men bara använd 1 år och ser nästan oanvänd ut. Vi är så nöjda och det är så skönt att ha det fixat! Har tagit av och tvättat alla delar och "pimpat" den i helgen, så nu ser den verkligen ut som ny. I eftermiddag ska vi till barnmorskan. Ska bli så mysigt att få lyssna på hjärtljud. Kan inte tänka mig en bättre Alla Hjärta Dag-present!

Ha det så gott alla och hoppas att ni får en mysig Alla Hjärtans Dag!
    Så mysigt att gå och lyssna.
    Vill du sätta in bild sen på vagnen?! gör de gärna om du har lust & ork
    var på "körslaget.
    Ja tror ja ska upp sen och kika och klämma på barnvagnen. är så sugen
    Ha en skön dag
  • Mammiztill2
    Glad:
    Dagens uppdatering, v 21+1

Blödningarna har minskat, om än färskt blod fortfarande. Får nu gå upp och hämta min mat för att se om det gör någon skillnad, än så länge går det bra!
    Hoppas på en lugn natt så jag kan gå lite mer i morgon och se hur det går då.

Kul med vagnköp, bilfunderingar, bm-besök och auditionsGlad 

KRAM och godnatt 
    Härligt att läsa att de går framåt   *håller tummarna för nästa steg i morgon*
    kramar
  • Mammiztill2

Men stackare.. Hade ja bott nära dig hade ja kommit och gjort dig sällskap. Kram

• Mammiztill2

Strax lycka till idag Men oj, ska man skicka in så tidigt?! Här räcker de med 3-6månader innan behovet finns.

• Mammiztill2

Frida1010 vilken jobbig sits. . . Missfall risken är väl inte jätte hög om de är 1% ?! Jobbigt med alla måtten du har fått .. Jag tänker på er..

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011