• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

LindaBell skrev 2011-01-24 14:31:30 följande:
    Grattis alla till lyckade RUL!! Imorgon har jag mitt, skönt det för just nu nojjar jag lite igen, känner inte mycket. Hoppas, hoppas att allt är bra och att vi får reda på könet!
    Önskar dig all lycka till i morgon!
    Hoppas de kan se könet
  • Mammiztill2
    Lillan15 skrev 2011-01-24 15:47:30 följande:
    ja, då var man hemma från RUL då. V. 19+0 idag. Men bäbis var lite liten för tiden 17+6. I övrigt såg det bra ut. Har förstått att den är liten eftersom jag inte gått upp mer än 1 kg och har liten mage. Ska tillbaka om 2 veckor på nytt UL + träffa läkaren. Nu måste den växa som sjutton dessa 2 veckor. Gick inte att se könet, den ville inte alls vara med på det här idag. Lycka till tjejer som inte gjort RUL!
    varför är du tvungen att göra om UL?  och träffa läkaren?
    jag var tom mindre "gånget" i dagar än det datum man tog tillbaka dig till.

kommer de flytta dig ändå? fast du gjort ivf?!
  • Mammiztill2

Linda bell. Hoppas tiden går fort fram. Spännande idag ju! Varma kramar

• Mammiztill2

Linda bell. Hur gick de idag? Nyfiken ju!

• Mammiztill2

Linda. Grattis till lyckat UL då går du och ja in i vecka 20i morgon tjoho

• Mammiztill2

Wii. De ringde ifrån Babyproffsen nu och sa att vår liggdel är kommen idag. Men orkar inte köra hämta den idag får bli när man ska iväg mot de hållet.

• Mammiztill2

Mina ul med dottern blev alltid för liten sen så till växt ul tror de var i vecka 36. låg hon på minus 19% ut kommer en LITEN tjej. De flyttade mig vid rul med henne. Men sen fick jag gå på flera ul under den graviditeten. Hjärt granskning mm. De var jobbigt. Dottern är fortfarande rätt liten. Fyller sex år i mars och är nu nog 104cm kort.

• Mammiztill2
    StorLängtanEfterLiten skrev 2011-01-31 08:34:59 följande:
    Godmorgon! Lugnt i tråden för tillfället. Hoppas att ni har haft en skön helg. Igår var det ju helt ljuvligt, tog en lång promenad i solen Cool Fick förresten besked från Försäkringskassan i förra veckan om att jag får gå hem på havandeskapspenning den 6 april, så jag jobbar alltså bara ungefär 2 månader till......känns lite konstigt och overkligt, men så himla skönt!

Tänker på er som måste göra ett extra UL Frida1010 och Toyota. Skickar peppande kramar till er! Hoppas innerligt att allt är ok med era små och att det bara är så att de växer lite långsamt nu i början.
    vad härligt med positiva nyheter De gillas =)

De var ju helt underbart igår juh vädret, så vi passade på att ta fram Grillen, så där blev det årets grillning Åh så gott det var =)

Tänk nu har jag gått in i 5.e månaden och i morgon har ja passerat den verkliga halvtiden *underbart*
  • Mammiztill2
    Min älskade dotter skrev 2011-01-31 09:56:17 följande:
    storlängtanefterliten:tack!är så orolig,men hoppas allt är bra med lilla bebis!

skönt att få okej från försäkringskassan,får man fråga av vilken anledning du sökt havandeskapspenning?
    själv får jag se hur jag klarar jobbet framöver,helgen har varit en pina för min rygg och mina höfter,går hela dagarna.
    vi har iaf beställt barnvagn.sambon är inte orolig att det skulle bli någon katastrof,skönt att han lugnar lite iaf!

mammiz: Åh va underbart gott med grillat! Grymt fint väder i helgen!
    vad roligt med barnvagn =) vad blev de för något? vilken färg?!
  • Mammiztill2
    Min älskade dotter skrev 2011-01-31 10:27:26 följande:
    det blev en bugaboo cameleon,mörkgrå bas och svart lock och suflett.borde få hem den nu i veckan!
    då får du ta kort och visa oss   om du känner för de =)
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011