![Mumsa73](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
-
Grattis ni som har testat positivt.
Ang. progesteron så kan det i alla fall aldrig skada att ta det fram till vecka 10.
Är på v 4+6 idag. Förmodligen blir det VUL om en och en halv vecka. Jag hoppas så att graviditen håller i sig. Ska bli spännande att se om en eller två har fäst. -
Jag hänger på och hoppas det håller i sig! :)
Mammiz: 2.a IVF. BF 21 juni
Lilli77, 3:e IVF (FET), BF 16 juni
Inanna68, 1:a IVF (FET 1), BF 16 juni
Mumsa73, 3:e FET, BF 19 juni -
Glömde berätta att jag inte vet om det är ett eller två.. Ska på VUL om två veckor.
-
Mammiz, 5+1 idag och då utgår jag ifrån insättningsdatumet av två 2-dagsodlade ägg och räknar då alltså äl som två dagar innan insättningen. Jag gjorde en FET.
Fick du också 2-dagarsodlade? -
Jag går på Öresund. Trivs bra där!Min älskade dotter skrev 2010-10-19 16:21:35 följande:vilken klinik går ni på? själv går jag på reproduktionscentrum på akademiska i Uppsala.
-
Ja, ganska uppsvälld och mycket gaser om man säger så. :)Mammiztill2 skrev 2010-10-20 09:46:07 följande:Ja hade en tanke och bytt men ja är sån person som inte klarar av ev besked och att ja ska leva i ovisshet, och sen fått läst om 'alla' som fått se hjärtat slå. Jag var så orolig då jag väntade dottern. . Någon annan som fått problem med tarmarna?
-
Kul att jämföra symtom! Jag är i v 5+2 idag. Har börjat märka av mer och mer illamåndesom kommer och går men är inte helt däckad än. Jag märker att jag slappnar av mer när jag är illamående, så jag njuter lite av det, hur knäppt det än kan låta. Ska köpa Postafen idag så jag har hemma. Också trött, ömma bröstvårtor och inte så förtjust i kaffe längre. Smat väldigt bullrig mage som blir uppsvälld på kvällen så att byxorna för knäppas upp.MillaPo skrev 2010-10-19 18:54:48 följande:Hej!
Har inte varit så aktiv här pånågra dagar. Jobbar som bara den just nu, så jag typ jobbar kommer hem äter, sover en timma, e vaken en timma sedan kl 20 så däckar jag igen. E så sjukt trött så det e helt otroligt! Annars mås ja rätt bra, bara super ömma bröstoch ett dovt illamående på kvällarna. Är i vecka 5+5 idag
AKIG: Det lät konstigt med dina tester. Håller tummarna för att sista testet visade fel!
Vad har ni andra för symtom? -
Mammiz81, tack! Skönt att vi är flera. :) Kram!
-
Måndag den 1 november: Mumsa73Mammiztill2 skrev 2010-10-28 09:41:47 följande:Låter bra
Tisdag den 2 November: Mammiz81 (kl 11.30)