-
Nej att gå ut när man är höggravid och det är sådant här väder är inte speciellt roligt *ler* Har ni nära till förlossningen?Bjornis skrev 2010-12-14 16:55:25 följande:Ja om jag inte gått hemma hela dagarna och helst inte gått ut så hade det nog varit mer safe med mig. Hehe. Men nu är jag så lat (plus att det är kallt och halt!) att jag inte går ut om jag inte MÅSTE! Jag hoppas att nästa gång jag går ut så beror det på att vi måste åka till förlossningen. I wish.
-
Låter ju som rätt ok avstånd faktiskt Vi har nog ungefär lika långt (ca 2,5 mil)Bjornis skrev 2010-12-14 17:42:59 följande:Om det är i rusningstrafik så kanske 20-30 min. Mitt i natten - kanske 5. Så kommer värkarna tätt runt 17-tiden så kniper jag lätt en timma extra. haha.
-
Vi bor en bit ut på landet, därför vi har en liten bit till förlossningen *ler*Bjornis skrev 2010-12-14 18:00:44 följande:Absolut! Så blir det när man bor mitt i stan.
Nu skickade jag med paketet med maken ut så nu ska det väl komma fram denna veckan. Får hoppas de inte fryser i kylan insåg jag nu. Men förhoppningsvis kommer de med postgubbarna ikväll!
Dem är väl av gele? Tror inte att gele fryser så lätt. Får väl inte hoppas det iaf Tack igen för dem -
*STOR KRAM!!*BejbyBoo skrev 2010-12-15 18:58:52 följande:Här kommer ett klagoinlägg....
Nu har den där jäkla sk*t-h*lvetes-f*cking-p*ss-mensen kommit igen.
Jag känner mig så ledsen och uppgiven. Hur ska vi göra för att lyckas???? Vad är det som är fel???
Återkommer om någon dag när jag hämtat mig. -
Tack vare dig Bjornis känner jag mig positiv och peppad inför nästa försök. Jag blev gravid den månaden jag åt Glandin när vi försökte med sonen. Jag provade Glandin för ett par-tre månader sedan, men dem var utgågna, så jag hoppas att det var därför det inte tog sig då, och känner mig hoppfull inför ett nytt försök med Glandin som inte "gått ut". *ler*
-
Jag är 29 år (blir 30 i febr), har en kille på snart (nästa månad) 2 år. Med sonen tog det ett år innan vi äntligen fick vårt plus. Efter mensen är vi nu inne på vårt 6:e försökBubblamaj skrev 2010-12-15 20:14:22 följande:Jag är ju ganska ny här i tråden o här dålig koll på allas historia, ni som har lust får gärna säga ett par ord! Själv är jag 30 år, har en liten kille på 1,5 o vill gärna ha minst en till! Ska börja på 6:e försöket nu. Förra gången tog det sig på 4:e. Har endometrios i familjen men inte själv vad jag vet.
-
Blir jag gravid denna månaden (ska börja med Glandin så fort dem kommer med posten), så kan du få resten av Glandinet i det paketet om du vill? Eller om FlakeZ också är intresserad, kan ni få hälften var? Tack vare Bjornis () har jag ju själv inte behövt betala något för demKinderägg skrev 2010-12-15 20:47:27 följande:Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv, skriver under på varenda ord du skrivit. Allt känns bara skit skit skit !!! vårat 14:e försökt gick käpprätt åt helvete det med, precis som alla andra gånger. Någonting är fel men VAD !?!? Och VARFÖR ska dom flytta det där förbannade labbet ?!?! Skulle också vilja testa Glandin och allt som kan hjälpa mig på traven men jag har verkligen inte råd som läget är just nu, har inte ens råd med sonens mediciner bara för att mitt ex (hans pappa) vägrar hjälpa till.
-
Oj! Fem år? Stackare Har ni fått uträtt om det är något fel på någon av er?Bengalen skrev 2010-12-15 21:22:08 följande:Usch vad deppigt det var här. Jag kan ju bara ansluta mig i klubben fast jag toppar den med hästlängder. Vi har försökt i snart 5 år, har aldrig sett ett plus. Har gjort 7 IVF:er och en äggdonation utan att lyckas.
Nu går jag hos en TCM akupunktör sedan 9 månader tillbaka. Jag tempar varje cykel och dricker örtmedicin, har blivit expert på allt vad temperaturer heter och hur en cykel bör se ut. -
Ingen Glandin med posten idag.. *snyft* Hoppas dem kommer imorgon, är så peppad att ge Glandin ett försök igen
-
Tänkte höra med er, en sak jag gått och tänkt på. Jag hade ju aldrig någon ordentlig höjning efter äl. Det var först dem 3-4 sista dagarna innan mensen sedan kom, som jag hade en temp på upp mot 36,9. Men jag hade aldrig högre än 36,9, så den var aldrig riktigt hög egentligen, även om den var högre än min grund temp. Och innan dess låg den ju bara på 36,7-36,8 (har 36,5 som grundtemp). Kan det vara därför det inte tog sig för oss denna månaden? Att min äl kanske inte var så stark sas?